اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بازپس‌گیری بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان معوقات بانکی از ۶ بدهکار عمده بانکی در گلستان
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با پیگیری دادگستری استان گلستان بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان از معوقات بانکی به بیت‌المال بازگشت.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  دادگستری  گلستان ، حیدر آسیابی اظهارداشت:با پیگیری دادگستری استان گلستان بیش از 130 میلیارد تومان از معوقات  بانک ی به بیت‌المال بازگشت.این معوقات مربوط به شش بدهکار عمده سیستم بانکی استان است که از 4 بانک تسهیلات گرفتند اما پس ندادند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود:پیگیری بازگشت این تسهیلات یکی از اقدامات ویژه دادگستری استان است که سبب بازگشت بیش از 130 میلیارد تومان تسهیلات سیستم بانکی از پارسال تاکنون شده است.
 

آسیابی ادامه داد:علاوه بر این در این مدت با ورود ویژه دستگاه قضایی استان 4 هزار میلیارد تومان از اموال یکی از موسسه‌های مالی و اعتباری که به صورت غیرقانونی تصرف شده بود به بیت‌المال بازگردانده شد.

رئیس کل دادگستری گلستان با اعلام این که بررسی لیست بدهکاران بانکی استان ادامه دارد گفت:اجازه نمی‌دهیم افرادی که به اسم سرمایه‌گذاری و تولید، تسهیلات دریافت و در جای دیگر هزینه کرده‌اند، در چرخه تولید و اشتغال استان خلل وارد کنند.


http://www.caspiankhabar.com/93593



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96