اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان: دشمن در عراق به دنبال تفرقه‌افکنی است
امام جمعه گرگان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور عراق گفت: دشمن در عراق به دنبال تفرقه‌افکنی است، اما مردم عراق باید یکپارچگی و وحدت خود را حفظ کنند.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه گرگان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور عراق اظهار داشت:دشمن در عراق به دنبال تفرقه‌افکنی است اما مردم عراق باید یکپارچگی و وحدت خود را حفظ کنند.

وی افزود:اتفاقات و درگیری‌های اخیر در کشور عراق در آستانه اربعین حسینی سبب نگرانی جهان اسلام شد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان بیانکرد:همه گروه‌های سیاسی و احزاب عراق باید بدانند که راه عبور از مشکلات اتحاد و همدلی در برابر دشمنان است و احزاب عراقی در برابر دسیسه‌های دشمن هوشیار باشند.

امام جمعه گرگان گفت:پیاده‌روی اربعین حسینی نشانه برافراشتگی و اهتزاز پرچم حضرت ابوالفضل(ع)و امام حسین(ع)است و در این ایام جوش و خروش خاصی در کشورهای اسلامی به وجود آمده و باید این مراسم هر سال با شکوه‌تر برگزار شود.
 

وی افزود:پیاده‌روی اربعین حسینی سبب تقویت جبهه مقاومت در منطقه، حزب‌الله لبنان، فلسطینیان مظلوم و مردم ستم دیده و بی‌دفاع یمن می‌شود.

امام جمعه گرگان با اشاره به فرارسیدن 17 شهریور سالروز شهادت جمعی از مردم در میدان شهدای تهران گفت:عده‌ای سعی دارند خاندان پهلوی را تطهیر و حکومت اسلامی را بد جلوه دهند، اما آن نامه امام(ره)پس از آن حادثه که عده‌ای دچار یاس و ناامیدی شده بودند سبب شد تا آنان تقویت شوند و این مسیر امام(ره)تا به امروز در ایران اسلامی ادامه دارد.


http://www.caspiankhabar.com/93618



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96