اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه موقت گرگان:

کنگره عظیم اربعین حسینی خار چشم دشمنان اسلام‌ است
امام جمعه موقت گرگان با اشاره به استقبال بی نظیر آحاد مردم از اربعین حسینی، گفت: این کنگره عظیم خار چشم دشمنان اسلام است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های عبادی  سیاسی   نماز جمعه  گرگان اظهارکرد:از بعد از اسلام تاکنون یزیدیان عالم و دشمنان از قیام عاشورا و مکتب امام حسین(ع) هراس و دلهره‌ای بزرگ داشتند.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه کربلا و  اربعین  حسینی در طول تاریخ خاری در چشم دشمنان بود، افزود:اربعین سمبل همدلی بین عرب و عجم، شیعه و سنی و نماد وحدت بین همه آزادیخواهان جهان است.

وی عنوان کرد:مسلمانان با حضور پرشور در اربعین پیام صلح و برادری را به جهان مخابره می‌کنند و بر همه ما واجب است که هر چه در توان داریم برای اشاعه فرهنگ و سیره حسینی بکوشیم و در این مسیر غفلت نکنیم.

برقرار گفت:همه مسئولان کشور باید با تأسی به خط و مشی امام راحل، برای ایجاد رفاه همگانی در جامعه تلاش کنند و اگر مردم مشکلی دارند در آن گرفتاری با آنها سهیم شوند.

امام جمعه موقت گرگان بیان کرد:رسیدگی به تنگناها و مشکلات افراد کم برخوردار باید اولویت نخست مدیران باشد؛ ان شاالله با تکیه بر قدرت لایزال الهی و پشتیبانی مردم از همه مشکلات به سلامت عبور خواهیم کرد.


http://www.caspiankhabar.com/93626



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96