اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گنبدکاووس:

توافق هسته‌ای باید سودمند باشد/ بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن مانع‌تراشی نکنند
امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه هرگونه توافق هسته‌ای (برجام) باید برای ملت ایران سودمند باشد، تصریح کرد: در انجام این توافق باید منویات رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار گیرد و نباید با عجله آن‌را امضا کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز عبادی  سیاسی  جمعه این هفته  گنبد کاووس گفت:رهبر معظم انقلاب بارها در بحث مذاکرات هسته‌ای توصیه‌هایی داشتند بویژه اینکه آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، باید مدنظر قرار گیرد که بحمدالله توسط دولت و تیم مذاکره کننده مورد توجه قرار دارد.

وی بابیان اینکه برخی‌نیروهای داخلی‌طرفدار غرب برای امضای توافق هسته‌ای توصیه به عجله دارند که در گذشته حاصل آن را دیده‌ایم، افرود:باید توافقی انجام دهیم که برای ملت سودمند باشد ضمن اینکه خوشبختانه موضع ما در  برجام  برتر است و غرب و آمریکا باید آنرا بپذیرند.

حجت الاسلام ترابی به سخنان وزیر  راه و شهرسازی  مبنی بر کمبود ۱۲ تا ۱۵ میلیون مسکن در کشور، گفت:دولت قرار است طی چهار سال، چهار میلیون مسکن بسازند بنابراین برای رفع کامل کمبود مسکن مردم هم باید وارد صحنه شوند و بانک‌ها نیز در پرداخت تسهیلات این بخش مانع تراشی نکنند.

وی به برگزاری هفتمین اجلاس مجمع عمومی جهانی اهل‌بیت(ع)در هفته گذشته و بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع برگزار کنندگان این اجلاسیه اشاره کرد و بیان داشت:توجه به منویات رهبری بالاخص حفظ همبستگی بین امت اسلام مهمترین راه مقابله با توطئه‌های تفرقه انگیزانه دشمنان اسلام است.

خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به حوادث کشور عراق و درخواست طرفداران صدر برای انحلال مجلس این کشور و پاسخ منفی مسوولان عراقی به این درخواست، گفت:این درخواست که خواست دشمنان است در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در ایران هم از سوی سران فتنه برای ابطال انتخابات مطرح شد که با درایت رهبر معظم انقلاب و ایستادگی در برابر این خواسته، موفقیت خوبی حاصل شد.

حجت الاسلام ترابی افزود:مسوولان عراق هم با رد درخواست طرفداران صدر اقدام قابل تحسینی انجام دادند که موفقیت خوبی برای این کشور مسلمان بود ضمن اینکه آنها باید مراقبت پشت پرده انتخاب نخست وزیر هم باشند تا دشمن به اهداف خود نرسد.

وی با محکوم کردن هتک حرمت به زنان مسلمان کشور مغرب توسط مقامات سفارت اسرائیل در این کشور، اضافه کرد:عاقبت همنشینی و دلبستگی با رژیم غاصب اسرائیل همین است و کشورهای اسلامی باید از ان عبرت بگیرند.

حجت الاسلام ترابی در خطبه نخست نمازجمعه این هفته گنبدکاووس هم با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای زائران سفر اربعین حسینی، از مسوولان متولی خواست تا هرچه سریعتر نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.


http://www.caspiankhabar.com/93627



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96