اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



"سیدالنگی" خانه تکانی کرد/ ۱۶ انتصاب شهردار جدید گرگان
شهردار جدید گرگان که پس از اتفاقات و دستگیری های ابتدای هفته از استانداری به شهرداری نقل مکان کرده است، با ۱۶ انتصاب جدید عملا خانه تکانی اساسی کرد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از ایسنا، طی حکمی از سوی مهندس سیدالنگی، مسئولان جدید حوزه های مختلف شهرداری گرگان احکام خود را دریافت کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، جلسه شورای اداری شهرداری گرگان با حضور مهندس سید محمدرضا سیدالنگی سرپرست شهرداری، معاونین و مدیران حوزه های مختلف شهرداری گرگان برگزار شد.

در پایان این جلسه، مسئولان جدید به شرح زیر منصوب شده و احکام خود را از شهردار گرگان دریافت کردند:

ابتدا شهرام شاکری به‌عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری معرفی و حکم خود را دریافت کرد و سپس مقداد صادقیان بود که با حضور بر روی سن حکم سرپرست معاونت زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهری را دریافت کرد.

بر اساس ابلاغ های صادره از سوی سیدرضا سیدالنگی شهردار گرگان، مجید میرزاحسینی به عنوان سرپرست مدیریت شهرداری منطقه یک و مجید طاهری و محسن کریمی به ترتیب به عنوان سرپرست مدیریت شهرداری منطقه دو سرپرست مدیریت شهرداری منطقه سه معرفی شدند.

شهردار جدید گرگان ذبیح الله میقانی را به عنوان مشاور شهردار و مرتضی فاضلی عارف را نیز مدیر پروژه شهربازی مدرن منصوب کرد و مهندس ضیایی نیز از سوی وی به عنوان جانشین معاونت شهرسازی و معماری معرفی شد. 

بیژن مومنی از سوی سیدالنگی به عنوان سرپرست اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی معرفی شد و مجید سعیدی بر کرسی جانشینی اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی تکیه زد تا‌سکینه مسگر نیز سرپرست اداره روابط عمومی شهرداری مرکز شود.

در ادامه این انتصاب ات آرش فولادیان که پیش از این مدیر روابط عمومی شهرداری گرگان بود در جایگاه معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان معارفه و مشغول به کار شد که علاوه بر آن بر اساس احکام صادره توسط شهردار جدید گرگان فرشید نیک نژاد سرپرست اداره زیباسازی شد و خانم شکیبا در جایگاه سرپرست اداره فناوری اطلاعات شهرداری مرکز و ایمان مظفری نیا–مدیر حوزه دفتر شهردار معرفی شدند.

به گزارش ایسنا در ابتکاری جالب و به منظور مقابله جدی و هدفمند با محرومیت در محلات کمتر برخوردار شهر گرگان، مصطفی نودهی نیز از سوی شهردار این شهر به عنوان دبیر قرارگاه جهادی محلات منصوب و مشغول به کار شد.


http://www.caspiankhabar.com/93635



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96