اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دومین گروه جهادی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به مرز مهران اعزام شدند
دومین گروه جهادی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برای جابجایی زائرین صبح امروز با بدرقه مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری، فرماندار گنبد کاووس و مدیرکل، معاونین و مسوولان ستادی اداره کل به مرز مهران اعزام شدند.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از روابط عمومی راهداری ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در هنگام بدرقه این نیروها در مصاحبه با سیمای گلستان گفت:هدف از اعزام این نیروها با توجه به حجم انبوه زائرین در این ایام؛ جابجایی زائرین از مرز مهران به پایانه برکت و بالعکس است. 

عادل مصدقی توضیح داد:این نیروها شامل 15 دستگاه خودروی راهداری شامل 10 دستگاه گشت راهداری مجهز به چراغ گردان و بی سیم و تجهیزات و لوازم اولیه و 5 دستگاه کامیون کمپرسی تعبیه شده به چادر، نردبان و منبع آب می شود که براساس دستورالعمل ها و شیوه نامه های ابلاغی سازمان و ستاد اربعین استان به این منطقه اعزام شدند.

به گفته وی، در 15 شهریورماه نیز مرحله اول این نیروها به تعداد 12 نفر با دو گشت راهداری به این منطقه اعزام شدند که با استقرار در مرز مهران و استان ایلام بعنوان راهنما، زائرین را، راهنمایی و مسایل فنی را، کنترل و نظارت کرده تا بهترین خدمات به زائرین ارائه شود.


http://www.caspiankhabar.com/93650



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96