اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گرگان:

عدالت در حمایت از تیم های ورزشی ضروری است/ زیرگذرهای گرگان نتیجه بخش نبود
فرماندار شهرستان گرگان با اشاره به اینکه همه تیم ها و رشته های ورزشی باید مورد حمایت قرار بگیرند، گفت: نمی توان یک تیم ۳۰ میلیارد و دیگری هیچ کمکی نشود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا،  عیسی پایین محلی  در نشست خبری با خبرنگاران و اهالی رسانه استان گلستان با اشاره به سوالی مبنی بر چگونگی برنامه ریزی برای حمایت از ورزش شهرستان  گرگان ، گفت:قطعا بنده به عنوان یک  فرماندار   ورزشی  که خودن در این های فوتبال استانی بودم به صورت ویژه از ورزش حمایت خواهم کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته تیم والیبال پاس گرگان با وجود حضور برای نخستین بار در لیگ‌برتر توانست رتبه پنجم را کسب کند، افزود:این در حالی است که تیم خوب گنبدکاووس که دارای یک ریشه و تاریخ بزرگ در والیبال است رتبه دهم را کسب کرد.

فرماندار شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه بنده معتقد به توجه و توزیع اعتبار به صورت عادلانه هستم، خاطرنشان کرد:من مخالف هزینه های کلان برای تیمی که یک گرگانی ثابت در ترکیب ندارد نیستم‌اما معتقد هستم باید همه رشته ها و ظرفیت ها در کنار هم دیده شوند و اگر ۳۰‌میلیارد به یک رشته کمک می شود ۱۰‌میلیارد هم‌به یک رشته دیگر کمک کنند. 

پایین محلی پول و اعتبارات نزد شهرداری ها را پول مردم و بیت المال دانست و گفت:این اعتبار و پول باید در مسیر شادمانی و نشاط مردم و البته زیرساخت های ا۱لی ورزشی شهرستان هزینه شود تا به صورت پایدار نه مقطعی شاهد این نشاط باشیم. 

وی با اشاره به اینکه محروم ترین شهر استان از نظر فضای آموزشی و تربیتی شهر گرگان است، ادامه داد: امروز ما برای قرار دادن یک ساختمان آموزشی برای الصاق به دانشگاه فرهنگیان دچار مشکل هستیم و نمی دانیم دانش آموزان آنفضا را به کجا منتقل کنیم؟

فرماندار شهرستان گرگان اضافه کرد:ما در زمان مدیرکلی آموزش و پرورش تلاش کردیم مدارس را تک شیفت کردیم که عصرها خانواده و دانش آموز باهم به مدارس بیایند و از فضاهای ورزشی، فرهنگی و آموزشی استفاده کنند اما به دلیل محدودیت فضا این طرح تداوم‌نیافته است.

پایین محلی با بیان اینکه قانون به ما می گوید هر جا ۲۰۰ واحد مسکونی ساخته شود پیمانکار و سازنده مکلف است یک واحد آموزشی در مقاطع مختلف ایجاد کند، تصریح کرد:اما متاسفانه برای دور زدن قانون سازنده ها ۱۹۹ واحد می سازند و عملا ما هم‌نمیتوانیم‌به آنها خرده بگیریم.

وی با اشاره به موضوع ترافیک شهری در بخشی از شهر گرگان به ویژه جاده منتهی به ناهارخوران، گفت:به عنوان یک شهروند تصور می کنم بزرگترهای ایجاد شده در شهر گرگان کارشناسی نیست و نتیجه بخش نبوده زیرا اگر همین هزینه کلان را در آزادسازی حریم راه هزینه می کردیم قطعا خروجی بهتری می گرفتیم.


http://www.caspiankhabar.com/93651



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96