اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۲ مدعی نفوذ در زندان گرگان دستگیر شدند
رییس کل دادگستری گلستان گفت: ۲ محکوم سابقه‌دار که مدعی نفوذ در زندان گرگان بودند با رصد حفاظت و اطلاعات دادگستری استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی اداره کل  دادگستری  گلستان، حیدر آسیابی افزود:این افراد با این ادعا که در زندان گرگان نفوذ دارند و می توانند برای مددجویان مرخصی بگیرند از خانواده های زندانیان پول می‌گرفتند.

وی اظهار داشت:این افراد زمانی شناسایی شدند که کارشناسان حفاظت و اطلاعات استان به پرسه‌های آنان در اطراف محوطه دادگستری و زندان گرگان مشکوک شده و پس از بررسی متوجه شدند از محکومان سابقه دار هستند که با ادعای این که در دادگستری و زندان نفوذ دارند از مردم کلاهبرداری می‌کنند.

وی بیان کرد:با رصد کارشناسان حفاظت و اطلاعات این متهمان هنگام دریافت ۵۰۰ میلیون ریال دستگیر شدند و بررسی ها نشان می دهد ادعای نفوذ آنها در زندان برای فریب و ترغیب کردن افراد برای پول دادن به آنان بود.

آسیابی افزود:پرونده این ۲  کارچاق کن  در دادسرای گرگان در حال رسیدگی است.

رییس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به تلاش های دادگستری استان برای شناسایی و برخورد با کارچاق کن ها گفت:پایش ورود و خروج مراجعان به محاکم استان، رصد محوطه اطراف دادگستری ها و دادسراها و زندان های استان و راه اندازی سامانه پیامکی دیده بان حفاظت به شماره ۰۹۱۱۱۷۵۸۳۶۷ از جمله این تلاش هاست.


http://www.caspiankhabar.com/93654



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96