اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۱۱۳ کلاس درس در استان گلستان افتتاح می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به اجرای پروژه مهر در استان، گفت: امسال در شروع سال تحصیلی ۴۰۰ هزار دانش‌آموز سال تحصیلی جدید را به صورت حضوری آغاز می‌کنند و ار همین راستا ۱۱۳کلاس درس در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سید رضا نظری صبح امروز در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارش با اشاره به اجرای پروژه مهر در استان گلستان اظهار داشت:همه تدارکات برای سال تحصیلی در نظر گرفته شده و همه معلمان، مدیران و کارکنان  مدارس  خود را برای سال تحصیلی جدید به صورت حضوری آماده کرده‌اند.

وی افزود:بعد از دو سال آموزش مجازی به سبب شیوع کرونا، در سال تحصیلی جدید، آموزش 100 درصد حضوری است و امسال نزدیک به 402 هزار دانش‌آموز در استان خواهیم داشت که حدود 45 هزار نفر از این دانش‌آموزان کلاس اولی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه تاکنون بیش از 90 درصد نام‌نویسی‌ها انجام شده است، ادامه داد:خانواده‌ها زمان ثبت نام فقط باید پول کتاب و بیمه را بپردازند.
 

نظری با تاکید بر اجرای مطلوب برنامه‌های پروژه مهر در استان گلستان گفت:بهبود وضعیت فیزیکی مدارس، ساماندهی و رفع مشکل کمبود نیروی انسانی در 3 دوره تحصیلی، تامین تجهیزات و امکانات مدارس، تخصیص اعتبار به مدارس از مهمترین فعالیت‌های پروژه مهر امسال است.

وی افزود:هدف از اجرای پروژه مهر ایجاد تحولی جدید در دیدگاه دانش‌آموزان است و مدیران مدارس با هدف شاداب‌سازی مدارس باید اقدامات موثری انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به اینکه 3 هزار کلاس درس در استان گلستان نیازمند بهسازی و نوسازی است که با کمک خیران و تجهیز و نوسازی مدارس استان 17 طرح آموزشی با 113 کلاس درس و در مجموع 21 هزار متر مربع مساحت، مهر امسال به آموزش و پرورش تحویل می‌شود.

نظری افزود:برای ساخت و تجهیز این طرح‌ها در مجموع بیش از 160 میلیارد تومان هزینه شد.


http://www.caspiankhabar.com/93655



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96