اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پروژه‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی گلستان در ۶۸ روستا اجرا می‌شود
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در ۶۸ روستای استان در حال اجراست.

به گزارش  کاسپین خبر  از مراوه‌تپه، سردار علی ملک‌شاهکویی صبح امروز در مراسم افتتاح برخی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی این شهرستان اظهارداشت:یکی از مهمترین و اصلی ترین ماموریت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی  سپاه  محرومیت زدایی است.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان بیان داشت:این قرارگاه در 68 روستا و در قالب سه دهستان زرین گل، کرند و مراوه‌تپه در حال انجام ماموریت است.

فرمانده سپاه نینوای استان گفت:در بحث زیر ساختی و در فاز نخست 31 پروژه عمرانی در دستور کار قرار گرفت که 100 درصد آن اجرا شد و از این تعداد 15 پروژه مختص شهرستان محروم مراوه‌تپه بود.

وی افتتاح ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی در این شهرستان را اقدامی مهم و بزرگ برشمرد و افزود:با همکاری جهادکشاورزی امیدواریم زمینه کشت محصول در 750 هکتار از اراضی این روستاها فراهم شود.

 سردار ملک ‌شاهکویی خاطرنشان کرد:این پروژه مانند دیگر پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی با مشارکت کامل مردم و هزینه‌ای بسیار پایین‌تر از برآوردها، اجرا شده است.

وی با اشاره به افتتاح منزل مسکونی  سیل ‌زدگان در این شهرستان نیز گفت:از تعدادی واحدهای مسکونی تخریب شده در اوایل سال گذشته در این شهرستان، به همت  بسیج سازندگی  سپاه نینوا برای احداث 20 واحد مسکونی و مرمت 80 واحد آسیب دیده، مساعدت شده است.

سپس فرمانده سپاه نینوای استان به همراه مسئولان شهرستانی ساختمان اداری جدیدالاحداث شهید حاج قاسم سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان  مراوه تپه  را افتتاح کرد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9367



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96