اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ماجرای افروختن آتش در صندلی محور ناهارخوران گرگان
معاون خدمات شهری شهرداری گرگان، ماجرای افروختن آتش در صندلی پارکی محور ناهارخوران گرگان توسط یکی از مسافران را تشریح کرد.

شایان اریان نیا/ کاسپین خبر ، اخیراً فیلمی در فضای مجازی دست به دست می شود که در آن یکی از مسافران در محور گردشگری  ناهارخوران گرگان بر روی صندلی شهری اقدام به افروختن آتش کرده که این اتفاق ناخوشایند موجب آزردگی خاطر بسیاری از شهروندان شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: متأسفانه این اتفاق ناخوشیاند در محور ناهارخوران گرگان رخ داده و با وجود آنکه همکاران ما در گشت بودند اما غافلگیر شدند.

«احمد سالاری»با اشاره به اینکه به نظر می رسد برخی از شهروندان و مسافران نسبت به موضوعات فرهنگی اطلاع کافی ندارند، یادآور شد:اقدام این مسافر کاملاً غیرفرهنگی بوده و شاید هم در حالت عادی قرار نداشت لذا بنده به سبب این اتفاق از تمامی شهروندان عذرخواهی می کنم.

وی اضافه کرد:تأسیسات شهرداری متعلق به همه مردم است و همه افراد بادی نسبت به آن احساس مسئولیت گنند، قطعاً نمی توانیم برای هر کدام از تأسیسات نگهبان تعیین کنیم اما نیروهای ما به طور دائم در حال گشت زنی هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با اشاره به اینکه چندی پیش هم بی احتیاطی و بی اطلاعی مسافری در اثر بی احتیاطی و بی اطلاعی پیک نیک منفجر شد گرچه شهرداری هم در اطلاع رسانی نوع جنس آبشار و ذکر نکات ایمنی کوتاهی کرده بود و بر اثر این اتفاق حداقل 6 میلیارد تومان خسارت به شهرداری گرگان تحمیل شده است.

سالاری اضافه کرد:خوشبختانه با کاهش شیوع ویروس منحوس کرونا در تابستان امسال حضور مسافران و گردشگران در محور ناهارخوران گرگان بی‌نظیر و بسیار پررنگ بوده و گرگان در حال تبدیل به مقصد گردشگری است.

وضعیت گردشگری گرگان نیازمند تدابیر اساسی/پارک مسافر در گرگان ایجاد می‌شود

وی گفت:از آنجایی که با توجه به استقبال شهروندان و مسافران از محور گردشگری ناهارخوران برخی مسائل حاشیه‌ساز شده بود یک تیم ۱۲ نفره از ساعت 19 عصر تا هشت صبح روز بعد در محور ناهارخوران جهت ساماندهی و هدایت مسافران به محل‌های اسکان در حال گشت‌زنی هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با اشاره به اینکه امسال برای ساماندهی بهتر پنج نقطه در شهر گرگان برای ساماندهی مسافران تعیین شده است، خاطرنشان کرد: امسال حجم مسافران ورودی به شهر گرگان بسیار زیاد است به همین علت محور گردشگری ناهارخوران پاسخگو نیست و مسافران به ناچار به میدان بسیج و مبادی ورودی ضلغ غربی گرگان حضور می یابند.

وی با بیان اینکه باید برای محور ناهارخوران و وضعیت گردشگری گرگان تدبیر اساسی اتخاذ شود، متذکر شد:ایجاد پارک مسافر در شهر گرگان در مرحله مطالعه قرار دارد و امیدواریم این پارک تا پایان سال به سرانجام برسد.

سالاری در پایان از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هر گونه آسیب به ابزار و تجهیزات شهری می توانند با سامانه 137 تماس حاصل کنند.


http://www.caspiankhabar.com/93671



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96