اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس علوم پزشکی گلستان خبرداد؛

۳ شهر گلستان در وضعیت آبی کرونا/ سیر نزولی بستری ها ادامه دارد
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات درمانی گلستان از استمرار کاهش بیماران بستری در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: براساس آخرین آمار وزارت بهداشت سه شهر گلستان در وضعیت آبی کرونا هستند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سعید گل فیروزی اظهارکرد: در حال حاضر سه شهر آق قلا، کردکوی و گنبدکاووس در وضعیت آبی  کرونا  بوده و ۱۱ شهر آزادشهر، بندرگز، ترکمن، رامیان، علی آبادکتول، کلاله، گالیکش، گرگان، گمیشان، مراوه تپه، مینودشت در شرایط زرد هستند.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان افزود:هم اینک ۱۰۳ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گلستان بستری بوده که این تعداد ۲۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و ۱۸ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی ادامه داد:کاهش تعداد بستری‌ها کرونایی در بخش‌های عادی و مراقبت‌های ویژه و همچنین کاهش تعداد مبتلایان بدحال به معنای عادی شدن شرایط و رعایت نکردن نکات بهداشتی نیست، زیرا هر لحظه ممکن است، دچار شیوع و گسترش ویروس در سطح جامعه شویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت:تزریق واکسن کرونا نقش زیادی در جلوگیری از ابتدا و همچنین کاهش مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا دارد، اما متاسفانه آمار مربوط به تزریق دوز یادآور یا نوبت چهارم رضایت‌بخش نیست.


http://www.caspiankhabar.com/93683



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96