اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گرگان خبرداد؛

بازه زمانی برای بررسی مصوبه افزایش عوارض شهری گرگان تعیین شد
فرماندار گرگان با اشاره به انتقادات مصوبه افزایش عوارض ساخت و ساز در این شهر، گفت: برای بررسی بیشتر و پیدا کردن راهکار قانونی حل چالش‌های پیش رو، یک بازه زمانی ۱۵ روزه تعیین می شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، عیسی پایین‌محلی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات ساخت و ساز در شهر  گرگان  و افزایش عوارض اظهارکرد:نقدها و گلایه‌هایی در خصوص مصوبه افزایش عوارض شهری وجود داشته که باید آن در جلسات کارشناسی بررسی و برطرف کنیم.

 فرماندار  گرگان بیان کرد:لایحه افزایش عوارض ساخت و ساز برای سال ۱۴۰۱ در کمیته انطباق به تصویب رسیده و امکان تغییر یا اصلاح و رفع آن وجود ندارد.

وی افزود:اگر افزایش عوارض منجر به رکود بخش مسکن، کاهش درآمدهای  شهرداری ، افزایش قیمت مسکن و کاهش قدرت خرید مردم شده باید راهکاری قانونی ولو سخت و طولانی اجرایی شده و آن را پیگیری کنیم.

پایین‌محلی ادامه داد:اگر در روند فعالیت‌های تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان، تسهیل‌گری نشود به مرور سبب خروج سرمایه از شهر و استان شده و مطمئناً کسی با آن موافق نیست.

فرماندار گرگان گفت:برای بررسی بیشتر و پیدا کردن راهکاری قانونی حل چالش‌های پیش رو، یک بازه زمانی ۱۵ روزه تعیین شده تا براساس آیتم‌های مختلفی مانند قیمت زمین، قیمت ساخت، قیمت فروش، سود دوران مشارکت و غیره بتوانیم به یک جمع‌بندی کارشناسی برسیم.


http://www.caspiankhabar.com/93689



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96