اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

۷۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: طی سال گذشته از ۳۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مصوب هفت هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان در دویست و شصت و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان اظهار کرد:طی سال گذشته از ۳۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال  تسهیلات  مصوب هفت هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد:طی سال ۱۳۹۸ میزان بیش از ۲۲ هزار و ۵۵۲ میلیارد ریال تسهیلات برای پرداخت به ۳۷۱ واحد و طرح از محل اعتبارات رونق تولید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب و به بانک‌ها ابلاغ شده است.

طلوعیان خاطرنشان کرد:از این میزان، تعداد ۱۱۷ واحد موفق به اخذ ۴ هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال تسهیلات شده‌اند که در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه هشتم را در سطح کشور در اختیار داریم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود:در تسهیلات تبصره ۱۸ نیز که از جمله مهمترین ابزار ایجاد و حفظ  اشتغال  در استان‌ها است، گلستان در این زمینه با پرداخت یک‌هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال به ۱۶ واحد رتبه ۱۳ را در کل کشور به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به کسب رتبه سوم گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات  بازسازی  و نوسازی مراکز تولیدی در کل کشور بیان کرد:از محل تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز ۴۱ واحد تولیدی استان میزان یک‌هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/9370



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96