اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان:

ثبت نام حضوری سیم کارت در دفاتر پیشخوان گلستان ممنوع است
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: ثبت نام به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان گلستان ممنوع است.

به گزارش کایسپین خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل  ارتباطات  و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی اظهار کرد:متاسفانه همزمان با اعلام خبر ارسال کدملی از سیم کارت ثبت شده به نام سرپرست خانوار جهت دریافت وام یک میلیونی، دفاتر پیشخوان خدمات دولت با مراجعه مردم و تشکیل صف های طولانی جهت ثبت نام سیم کارت مواجه شدند.

وی اضافه کرد:به منظور کاهش حضور مردم و لزوم رعایت پروتکل‌های  بهداشت ی وضع شده در جهت کنترل و مهار ویروس  کرونا ، طی نامه ای به دفاتر پیشخوان خدمات دولت کلیه امورات مربوط به سیم کارت کلیه اپراتورها را ممنوع شد.

رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان تصریح کرد:از این پس ثبت نام سیم کارت رایگان از طریق درگاه الکترونیکی(وب سایت)اپراتورهای تلفن همراه صورت می پذیرد و در صورتی که دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و ICT روستایی اقدام به فروش سیم کارت به صورت حضوری کند حتماً با آن برخورد خواهد شد.

وی ضمن اشاره به تحویل سیم کارت درب منزل در اسرع وقت گفت:در مراحل خرید سیم کارت ثبت آدرس ضروری است و بعد از ثبت آدرس سیم کارت مربوطه درب منزل به وسیله پست تحویل خواهد شد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/9376



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96