اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پیگیری‌ها برای پرداخت حقوق معوقه به کارکنان شهرداری بندرگز ادامه دارد
شهردار بندرگز گفت: پیگیری‌ها برای پرداخت حقوق معوق ۱۱۰ نفر از کارکنان شهرداری که حدود ۵ ماهی است حقوق نگرفته اند ادامه دارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آزادی کنار گفت:در آمد  شهرداری   بندرگز  در ۶ ماه اول امسال زیر ۹ میلیارد تومان بوده است و این شهر جزء کم در آمد‌ترین شهر‌های استان به حساب می‌آید.

او گفت:دستگاه‌های دولتی ۳۵ میلیارد تومان به شهرداری این شهر بدهکارند که اگر در زمان مناسب و به موقع این بدهی‌ها را پرداخت کنند شهرداری برای امور خود از جمله پرداخت حقوق کارکنان با چالش مواجه نخواهد شد.

مدیر کل امور شهری استانداری گلستان هم در برنامه رادیو گلستان گفت:راهکار‌هایی برای افزایش درآمد شهرداری بندرگز ارائه خواهیم کرد تا با کمک شورای اسلامی این شهر در آمد شهرداری افزایش یابد.

علی قلی زاده گفت:این شهرداری به سازمان تامین اجتماعی هم بدهکار است و برای رفع آن با رئیس این سازمان هم مکاتباتی انجام داده ایم.

او گفت:یکی از راه‌های افزایش در آمد شهرداری‌ها پرداخت عوارض‌ها و هزینه‌های مورد نیاز به شهرداری هاست که باید به هنگام از طرف مردم صورت گیرد تا به افزایش در آمد شهرداری‌ها کمک کند.

او بیان کرد:در ۶ماه اول امسال در آمد شهرداری‌های استان ۸۰۰ میلیارد تومان بوده که ۳۷۰ میلیارد تومان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.


http://www.caspiankhabar.com/93772



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96