اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رسیدگی به بیش از ۸ هزار پرونده در تعزیرات حکومتی استان گلستان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸ هزار و ۴۰۴ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان گلستان تشکیل و رسیدگی شده و بیش از ۱۰۵ میلیارد تومان متخلفان در استان جریمه شده‌اند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، تقی حسام صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره تشکیل پرونده‌های متخلفان در استان اظهار داشت:از ابتدای امسال تاکنون 8 هزار و 404 فقره پرونده در  تعزیرات حکومتی  استان گلستان تشکیل و رسیدگی شده است.

وی افزود:پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفین علاوه بر محکومیت به جزای نقدی به جزای غیرنقدی هم محکوم شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان، بیان کرد:از این تعداد پرونده 5 هزار و 551 فقره پرونده مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات و تعداد 958 فقره پرونده مربوط به تخلفات بخش قاچاق کالا و ارز و همچنین تعداد یک‌هزار و 895 فقره پرونده مربوط به تخلفات بخش بهداشت و درمان است.
 

حسام عنوان کرد:متخلفان علاوه بر جرایم غیرنقدی، یک تریلیون و 59 میلیارد و 367 میلیون و 122 هزار و 704 ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از همه شهروندان استان درخواست کردند در صورت مشاهده هر گونه تخلفات مربوط به بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و تخلفات بهداشتی و درمانی را به صورت حضوری و یا با تلفن 135 یا سامانه اینترنتی 135 به تعزیرات حکومتی یا با تلفن 124 به سازمان صنعت، معدن و تجارت یا با تلفن1490 به دانشگاه علوم پزشکی گزارش کنند.


http://www.caspiankhabar.com/93775



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96