اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان مطرح کرد؛

حل مشکلات پروژه های سرمایه گذاری گلستان با حمایت دادگستری
استاندار گلستان گفت: اگر امروز برای حل دو چالش اساسی گلستان مانند پتروشیمی و علاج بخشی خلیج گرگان گام برداشتیم با حمایت و پشتیبانی دادگستری بوده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  علی محمد زنگانه  پیش از ظهر یکشنبه در جلسه روسا و دادستان‌های استان با قدردانی از دستگاه قضایی استان اظهارکرد:اگر امروز برای حل دو چالش اساسی استان مانند پتروشیمی و علاج بخشی خلیج گرگان گام برداشتیم با حمایت و پشتیبانی دادگستری استان بوده است.

 استاندار  گلستان افزود:در حوزه مقابله با ناهنجاری‌های اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا، صیانت از منابع طبیعی و جنگل‌ها جز با حمایت رئیس کل دادگستری استان و دادستان‌های سراسر استان موفق نخواهیم بود.

وی گفت:اقدامات قاطع دادگستری گلستان در مبارزه با فساد و سالم سازی فضای بانکی و اداری استان، مردم را به توسعه استان امیدوار کرده است و نشان می‌دهد فساد خط قرمز دستگاه قضایی و برخورد با مفسدان قاطعانه و غیرقابل چشم پوشی است.

زنگانه ادامه داد: حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، عفاف و حجاب، کمک به حل و فصل مسالمت آمیز دعاوی خانوادگی و راه اندازی مرکز ماده ۴۲ برای نگهداری معتادان متجاهر از جمله برنامه‌های مشترکی است که با دستگاه قضایی استان دنبال می‌کنیم.


http://www.caspiankhabar.com/93780



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96