اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اتمام ایمن سازی جاده آق قلا تا سه راهی انبارالوم تا ۱۵ روز دیگر
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: عملیات ایمن سازی جاده آق قلا تا سه راهی انبارالوم تا حدود ۱۵ روز دیگربه پایان می‌رسد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، داوودی گفت:عملیات شانه سازی و بهسازی حدود ۱۰ کیلومتر از جاده لاین شرقی شهر آق قلا تا سه راهی انبارالوم از خرداد امسال آغاز شده است.

او با بیان اینکه تاکنون ۶ کیلومتر از این جاده به طور کامل ایمن سازی و تست شده است افزود:۴ کیلومتر باقی مانده نیز تا ۱۵ روز دیگر به طور کامل بهسازی می‌شود.

معاون مهندسی و ساخت  اداره کل راه و شهرسازی  گلستان گفت:در این عملیات اجرایی، همسطح با جاده به عرض ۲ و نیم متر با مصالح استاندارد شانه سازی می‌شود.

داوودی می‌گوید:همچنین عملیات بهسازی لاین غربی این مسیر نیزبه طول ۴ و نیم کیلومتر انجام شده است.

او افزود:برنامه ریزی شده است پس از اتمام لاین شرقی، عملیات ایمن سازی مابقی لاین غربی این جاده هر ۵۰۰ مترانجام شود.

بیکی معاون  راهداری  و حمل و نقل گلستان نیز گفت:به منظور افزایش ایمنی راه ها، از سه راهی انبارالوم تا شهر انبارالوم ۳ کیلومتر از این جاده شانه سازی شده و ۲ کیلومتر باقی مانده نیز در آینده انجام خواهد شد.

در حال حاضر اهالی روستا‌های بخش وشمگیر و برخی از روستا‌های گنبدکاووس از این محور که فاصله ۲ شهرستان را کوتاه‌تر کرده است تردد می‌کنند.

ایمن سازی این جاده یکی از مطالبات مردم بوده چرا که دراین جاده طی چند ماه گذشته چندین تصادف دلخراش صورت گرفته که منجر به فوت تعدادی از هم استانی‌ها شده است.


http://www.caspiankhabar.com/93784



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96