اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



باران در راه گلستان؛ هوا سرد می‌شود
مدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: با ورود سامانه سرد و بارشی احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در دو روز آینده در استان گلستان وجود دارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  نوربخش داداشی ، به اشاره به فعالیت سامانه بارشی از صبح سه شنبه(فردا)در استان اظهار داشت:بارش باران، افزایش ابر، کاهش محسوس دما و وزش باد نسبتا شدید در استان از پیامد‌های این سامانه تا روز چهارشنبه است.

مدیرکل  هواشناسی  استان گلستان افزود:امیدواریم این سامانه بارش‌های موثری با خود به همراه داشته باشد.

داداشی با اشاره به صدور اطلاعیه سطح زرد تصریح کرد:به علت شدت بارش‌ها امکان آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه‌ها نیز در این مدت وجود دارد و شدت بارش‌ها در نواحی جنوب غرب و غرب استان بیشتر خواهد بود.
 

وی افزود:همچنین با توجه به پدیده مه گرفتگی در نواحی کوهستانی استان توصیه می‌شود هم استانی‌ها هنگام تردد در جاده‌های مواصلاتی استان احتیاط کنند و همچنین بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، احتمال آسیب به سازه‌های با استحکام پایین و برخورد صاعقه دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان به هم استانی‌ها توصیه کرد:از اسکان و تردد در حاشیه رودخانه ها به‌ویژه مناطق کوهستانی، استحکام و سازهای سست بنیان،چرای دام و از فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب کنند.

داداشی اظهار کرد:این سامانه بارشی تا چهارشنبه در استان گلستان فعال است.


http://www.caspiankhabar.com/93789



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96