اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس علوم پزشکی گلستان:

۱۰ شهرستان گلستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان گفت: ۱۰ شهرستان این استان جزو شهرهای کرونایی با وضعیت زرد بوده و ۴ شهرستان در وضع آبی هستند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سعید گل‌فیروزی اظهارکرد:شهرستان‌های گرگان، آزادشهر، ترکمن، بندرگز، رامیان، علی آباد کتول، کلاله، گالیکش، مینودشت و مراوه تپه در وضعیت زرد رنگ  کرونا یی قرار دارند.

وی افزود:در چهار شهرستان کردکوی، گمیشان، آق قلا و گنبدکاووس هم وضعیت شیوع کرونا عادی است و این شهرستان‌ها آبی رنگ هستند.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  و خدمات درمانی گلستان ادامه داد:هیچیک از شهرستان‌های گلستان به لحاظ شیوع کرونا در وضع پرخطر یا بسیار پرخطر و در گروه شهرهای قرمز و نارنجی قرار ندارند.

به گفته وی در حال حاضر ۱۰۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که ۲۶ نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۱۰ نفر هم به ونتیلاتور متصل هستند.

وی بیان کرد:لازم است مردم برای تکمیل زنجیره تزریق واکسن کرونا با هدف جلوگیری از احتمال شروع پیک دوباره آن با توجه به قرارگرفتن در فصل پاییز و کاهش دمای هوا به نسبت فصل تابستان، علاوه بر رعایت استفاده از ماسک توجه بیشتری به تزریق دوزهای واکسن کرونا از جمله نوبت سوم و چهارم داشته باشند.


http://www.caspiankhabar.com/93797



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96