اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تلاش برای جبران عقب‌افتادگی دانش آموزان مناطق محروم گلستان
مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان گفت: ۲۱ هزار نفر از دانش آموزان گلستانی امکان دسترسی به اینترنت، فضای مجازی و حتی تلویزیون را ندارند؛ برای این دانش آموزان محتوای آموزشی تدوین شده و ارسال می‌شود.

احسان گوهری راد در جمع خبرنگاران بابیان اینکه ۹۰ درصد  مدارس  استان به سامانه«شاد»متصل شدند، اظهار کرد:۴۲ درصد از معلمین در این سامانه فعال هستند.

وی با اشاره به تحصیل ۳۵۰ هزار دانش آموزان در استان، افزود:کمتر از ۲۰ درصد دانش آموزان استان وارد سامانه شاد شدند و نیاز است اطلاع‌رسانی بیشتری در این خصوص انجام شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان بیان کرد:تلاش‌ها برای ممانعت از عقب‌افتادگی دانش‌آموزان با جدیت دنبال می‌شود.انتظار داریم خانواده‌ها در نصب و راه‌اندازی این نرم‌افزار بر روی تلفن‌های همراه هوشمندشان همکاری بیشتری داشته باشند.

گوهری راد خاطرنشان کرد:برای دانش‌آموزانی که به اینترنت و تلویزیون دسترسی ندارند، محتوای آموزشی به شکل مکتوب تدوین و توسط راهبرها برای آن‌ها ارسال می‌شود و پس از آن نیز با نظارت و پیگیری راهبرها ارزشیابی تحصیلی انجام خواهد شد.امیدواریم با این کار روند آموزشی این دانش آموزان دچار اختلال نشود./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/9380



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96