اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل راهداری گلستان:

بساط دست‌فروشی در حاشیه جاده‌های گلستان برچیده می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان از ساماندهی دستفروشان حاشیه جاده‌های گلستان خبر داد و گفت: استقرار دستفروشان در حاشیه جاده‌ها یکی از معضلات استان ما محسوب شده که باید پایان یابد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، عادل مصدقی اظهار کرد:طرح ضربتی  راهداری  در ۱۱ شهرستان استان گلستان خبر داد و اظهار کرد:در این طرح ضربتی نظافت، زیباسازی و پاکسازی جاده‌های استان گلستان در بخش‌های مختلف در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از ۱۹۲ کیلومتر از جاده‌های استان گلستان تقریباً ۸۰ کیلومتر گرفتار خاموشی بود، افزود:در حال حاضر براساس اولویت‌های انجام‌شده در حال رفع نقص مشکلات مربوط به روشنایی جاده‌های استان هستیم و تاکنون بیش از ۷۰ کیلومتر رفع نقص شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان با اشاره به اینکه راه جزو زندگی ما انسان‌ها است و مسیر راه برای کاربران جاده‌ای در طول مبدأ تا مقصد به‌ویژه در ایام خاص سال باید آرامش‌بخش باشد.

مصدقی نظم دهی، مرتب بودن و خودمعرف بودن جاده‌ها برای کاربران جاده‌ای در دستور کار ما قرار دارد، تصریح کرد:تحقق این مهم با اولویت جنگل نوکنده به گرگان و مسیر فرودگاه بین‌المللی گرگان در دستور کار جدی ما است تا زیباسازی و منظرآرایی راه‌ها در طول سال به‌طور مداوم اجرایی شود.

وی با بیان اینکه استقرار دستفروشان در حاشیه جاده‌ها یکی از معضلات ما محسوب می‌شود، تأکید کرد:حضور دستفروشان در حاشیه جاده‌ها خطرناک و غیرمجاز است که ضمن خدشه‌دار کردن چهره زیبای محورهای جاده‌ای، برای دستفروشان و کاربران جاده‌ای نیز حادثه‌ساز است که در راستای رفع این چالش ساماندهی دستفروشان در دستور کار ما قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه ریختن زباله و نخاله در حریم راه‌ها معضل دیگر ما است، خاطرنشان کرد:مسیر جاده قدیم به گرگان-کردکوی و بندرگز در یک ماه گذشته وضعیت بسیار نامطلوبی داشت که در حال حاضر با اقدامات انجام‌شده اقدامات خوبی در این مسیر ازلحاظ جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی صورت گرفته اما اگر همکاری دهیاری، بخشداری و مردم این مناطق نباشد این مسئله ماندگار نمی‌ماند.


http://www.caspiankhabar.com/93800



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96