اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون وزیر صمت:

سال گذشته ۵ هزار هکتار زمین به شهرک های صنعتی الحاق شد
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال گذشته، پنج هزار و ۹۰۰ هکتار زمین به شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور الحاق شده و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، ، علی رسولیان ظهر یکشنبه در حاشیه آغاز ساخت ۶۰ واحد کارگاهی در  شهرک صنعتی  بندرترکمن در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد:با هدف رونق  اقتصادی  و ایجاد  اشتغال  پایدار از ابتدای امسال تاکنون ۲۵۰ واحد کارگاهی در جوار شهرک‌های صنعتی کشور به بهره‌برداری رسیده که این تعداد تا پایان سال به هزار واحد خواهد رسید.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود:در سال گذشته، پنج هزار و ۹۰۰ هکتار زمین به شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور الحاق شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی از تأمین زمین مورد نیاز برای تولید و اشتغال و واگذاری آن به بخش خصوصی خبرداد و گفت:از دیگر اقدامات تامین سرمایه در گردش این واحدها است.

رسولیان اضافه کرد:با توافق وزرای صمت و اقتصاد اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان در دست پیگیری است و اعتبار جذب شده در حوزه تولید، بازسازی و نوسازی و تکمیل طرح‌ها استفاده خواهد شد.

گفتنی است که علی رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته(شنبه)وارد گلستان شده و از شهرک‌های صنعتی استان بازدید کرد.


http://www.caspiankhabar.com/93805



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96