اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کلافگی گرگانی‌ها از معضل تکراری آبگرفتگی یک معبر
حدفاصله میدان سرخواجه تا چهارراه فلسفی گرگان با هر بار بارندگی شدیددچار آبگرفتگی می‌شود و تردد خودرو‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز سه شنبه ۳ آبان در پی بارندگی شدید در شهر  گرگان  حد فاصله میدان سرخواجه تا چهارراه فلسفی به دلیل آبگرفتگی مسدود شد و گلایه شهروندانی که برای رفتن به سر کار از این مسیر تردد می‌کنند را به همراه داشت.

یکی از این شهروندان گفت:با هر بارندگی حد فاصله میدان سرخواجه تا چهارراه فسفلی دچار آبگرفتگی شدید می‌شود و سال‌های زیادی است که این معضل در شهر گرگان وجود دارد، اما هنوز از طرف  شهرداری  اقدامی برای برطرف کردن آن انجام نشده است.

احمد سالاری معاون خدمات شهری شهرداری گرگان در این باره گفت:با شروع بارش شدید باران از بامداد امروز برخی از نقاط شهر گرگان مانند میدان بسیج، کمربندی گرگان و حد فاصله بین میدان سرخواجه تا چهارراه فلسفی دچار آبگرفتگی شد.

او افزود:آبگرفتگی در میدان سرخواجه موجب مسدود شدن این محور شد، اما پس از ۲۰ دقیقه با فروکش کردن آب مشکل تردد برطرف شد.

سالاری ادامه داد:برای حل معضل آبگرفتگی در این منطقه شهرداری گرگان اقدامات زیادی انجام داده و با حفر کانال و لوله گذاری، آب به سمت رودخانه اسلام آباد هدایت می‌شود.

او افزود:با اقدامات انجام شده تا حدودی این معضل برطرف شده است، اما از آنجایی که کد ارتفاعی چهارراه فلسفی با رودخانه اسلام آباد در یک تراز است در زمان‌هایی که بارش شدیداست و آب رودخانه بالا می‌آید آب این منطقه به سختی وارد رودخانه می‌شود.

سالاری ادامه داد:رواناب خیابان امام رضا(ع)و خیابان ۵ آذر هم به سمت میدان سرخواجه و چهارراه فلسفی گرگان حرکت می‌کند و همین موضوع موجب تجمع آب و مسدود شدن مسیر در بارندگی‌های شدید می‌شود.

او افزود:در حال حاضر معاونت زیربنایی شهرداری گرگان در حال تحقیق و مطالعه برای حل این معضل است.


http://www.caspiankhabar.com/93815



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96