اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل راهداری گلستان خبرداد؛

۴۳ بریدگی ناایمن گلستان در انتظار اعتبار/ ۸۶ نقطه پرتصادف داریم
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: از ۶۳ بریدگی در گلستان، ۲۰ بریدگی ایمن سازی شده و برای ۴۳ نقطه باقیمانده هم هر کدام ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، عادل مصدقی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:گلستان پنج هزار و ۲۵۰ کیلومتر راه بزرگراهی، فرعی، اصلی و روستایی دارد که ۳۰۸ کیلومتر بزرگراه، ۲۵۴ کیلومتر محور فرعی، ۷۵۱ کیلومتر محور اصلی و سه هزار و ۹۳۴ کیلومتر راه روستایی بوده و سهم آزادراهی استان صفر است.

مدیرکل  راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: براساس تعداد کروکی‌های  تصادف ات که در سامانه ثبت شده طی سال ۹۱ تا ۹۴، تعداد ۱۲۳ نقطه دارای تصادف شناسایی شد که از این تعداد ۴۸ نقطه در کارگروه کشور مصوب شد.

وی بیان کرد:در آن زمان ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آشکارسازی آنها ابلاغ و نسبت به اصلاح هندسی و تبدیل به دور برگردان ایمن اقدام کردیم.

مصدقی از ابلاغ دستورالعمل جدید بر اساس کروکی‌ها در بازه زمانی ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ خبر داد و گفت:طی این بازه زمانی هفت هزار و ۱۵۶ تصادف شناسایی شده است و از این تعداد ۸۶ نقطه مصوب شده که هنوز به استان ابلاغ رسمی نشده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ادامه داد:در سال ۱۳۹۷ تعداد ۲۰ بریدگی ناایمن پرتصادف اولویت بندی شده که ۱۰ مورد بر عهده راهداری و ۱۰ فقره هم بر عهده شرکت زیرساخت و توسعه زیربنایی بوده که راهداری هشت مورد را به پایان رسانده و دو مورد یکی در سعدآباد قبل از خان ببین و دیگری در پشمک پناده گنبد کاووس به زودی به اتمام خواهد رسید.

وی اعلام کرد که از ۶۳ بریدگی، ۲۰ بریدگی در اولویت بود و برای ۴۳ نقطه باقیمانده هم هر کدام ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.


http://www.caspiankhabar.com/93819



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96