اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کمک‌های مومنانه بین ۴۹ هزار خانوار گلستانی توزیع شد
فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه امروز ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود، گفت: تا کنون ۴۹ هزار بسته غذایی بین نیازمندان استان در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه توزیع شده است.

به گزارش کاسپین خبر  از آق‌قلا، سردار علی ملک‌شاهکویی صبح امروز در مراسم آغاز رزمایش سراسری مواسات، همدلی و کمک مومنانه اظهارداشت: سپاه خود را خادم مردم می‌داند و به این نوکری افتخار می‌کند.در این روزهایی که شرایط اقتصادی برای برخی از مردم به علت شیوع ویروس منحوس کرونا سخت شده و در پی فرمایش رهبر معظم انقلاب، تهیه بسته‌های غذایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود:باید از صمیم قلب از همه کسانی که در این مدت با روحیه‌ای جهادی به ایثارگری در تمام عرصه‌ها پرداختند تقدیر و تشکر کرد، چه کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و چه جهادگران بسیجی که در حال خدمت رسانی هستند.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت:در این رزمایش تاکنون بیش از 49 هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع کرده‌ایم که بنا داریم آن را تا پایان ماه مبارک رمضان به 200 هزار بسته برسانیم.

وی گفت:امروز نیز به صورت سراسری 10 هزار بسته را در سراسر استان توزیع می‌کنیم و بنا را بر این گذاشتیم مراسم متمرکز آن را در کنار مردم شریف و نجیب آسیب دیده از  سیل  آق‌قلا برگزار کنیم.

 سردار ملک ‌شاهکویی خاطرنشان کرد:فرامین گوهر بار امام خامنه‌ای و اجرای این طرح برکات زیادی در پی خواهد داشت تا خدمت‌رسانی به مردم گرانقدر را بیش از پیش عملیاتی کنیم./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9382



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96