اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی در استان گلستان
مدیرکل هواشناسی استان گلستان با اشاره به کاهش دمای هوا در استان گفت: با توجه به نفوذ سامانه سرد و بارشی از امشب به استان گلستان، احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در استان وجود دارد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از تسنیم، نوربخش داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از امشب در استان، اظهار داشت:با توجه به نفوذ سامانه سرد و بارشی از امشب به استان گلستان، احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در استان وجود دارد.

وی افزود:سامانه سرد و بارشی دیگری از امشب وارد استان می‌شود که پیامد‌های آن بارندگی متناوب و موثر، گاهی رگبار و رعد و برق، کاهش محسوس دما و مه غلیظ به خصوص در نواحی کوهستانی و وزش باد نسبتا شدید موقتی خواهد بود.
 

مدیرکل هواشناسی استان گلستان اظهار کرد:در پی فعالیت این سامانه از امشب تا فردا شب احتمال وقوع سیلاب محلی، آبگرفتگی برخی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، اختلال در تردد جاده‌ای و خطر برخورد صاعقه وجود دارد.

داداشی اظهار کرد:با توجه به احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در استان، از مردم می‌خواهیم از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.


http://www.caspiankhabar.com/93821



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96