اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۳۰۰۰ واحد مسکن شهری تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور گفت: در طرح نهضت ملی مسکن در حوزه روستایی ۱۸۵ هزار و در شهرها نیز حدود ۱۰۰ هزار واحد در دست ساخت است که تا پایان امسال سه هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، حمیدرضا سهرابی صبح امروز در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد اظهارداشت:در راستای طرح  نهضت ملی مسکن  285 هزار واحد مسکونی را در دست ساخت داریم.

وی گفت:از این تعداد در حوزه روستایی 185 هزار و در شهرها نیز حدود 100 هزار واحد را در دست ساخت دارد.در حوزه شهری حدود 2 هزار واحد به مرحله نازک کاری رسیده و قرار است تا پایان سال جاری 3 هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده شود.

معاون مسکن شهری  بنیاد مسکن  کشور اظهار کرد:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت سالانه 200 هزار مسکن شهری و 200 هزار مسکن روستایی متعهد شده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور گفت:در حوزه مسکن شهری حدود 250 هزار واحد زمین به بنیاد معرفی شده اما فقط حدود 118 هزار واحد از این زمین‌ها قابلیت ساخت، کاربری مسکونی و الحاق به بافت شهری را داشتند.
 

مدیر کل تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد کشور هم گفت:در راستای خانه‌دار شدن محرومان و مددجویان کمیته امداد امسال بیش از 6 هزار واحد مسکونی تکمیل و تحویل داده شد.

محمود توکلی افزود:برای ساخت هر واحد مسکونی مددجویان بین 70 تا 150 میلیون تومان کمک بلاعوض و 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می‌شود.کار تعمیرات بیش از 25 هزار واحد مسکونی مددجویان در کشور نیز امسال انجام شد.


http://www.caspiankhabar.com/93835



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96