اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد:

تجهیز ۳ بیمارستان دولتی گلستان به دستگاه ام‌آرآی/ استهلاک تجهیزات پزشکی در دوران کرونا
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از تجهیز سه بیمارستان دولتی استان به به دستگاه ام.آر.آی خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، پانیذ صدرایی امروز پنج شنبه ۵ آبان در همایش گرامیداشت  بیمه سلامت  گلستان اظهار کرد: طرح دارویار به طور غیرمنتظره و به یکباره به اجرا در آمد اما با این وجود بیمه سلامت گلستان از همان ساعات ابتدایی برای کمک به اجرای هر چه بهتر این طرح اعلام آمادگی کردند که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه طرح دارویار با کمترین چالش و شکایت در گلستان اجرایی شد و گلستان در این بخش جزو استان های برتر است، افزود:اقلام دارویی بدون نسخه و آزاد تحت پوشش بیمه نیست و موجب می شود مردم پرداختی بیشتری داشته باشند اما در داروهای با نسخه و جزو طرح دارویار، پرداختی مردم کاهش می یابد.

معاون غذا و داروی  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان به استهلاک تجهیزات پزشکی گلستان در دوران کرونا اشاره کرد و یادآور شد:متأسفانه دو سال وقفه کرونایی برخی از تجهیزات پزشکی گلستان را دچار استهلاک زیادی کرده همچنین خرید دستگاه پرهزینه سی.تی.اسکن برای خدمات دهی به بیماران کرونایی موجب شد تا از خرید سایر تجهیزات پزشکی جا بمانیم.

صدرایی از بهره برداری نخستین دستگاه ام.آر.آی دولتی طی ۳۰ تا ۴۵ روز آینده در بیمارستان مطهری  گنبد کاووس خبر داد و تأکید کرد:همچنین راه اندازی دستگاه ام.آر.آی در بیمارستان پنج آذر و علی آبادکتول نیز در دستور کار ما قرار دارد.


http://www.caspiankhabar.com/93837



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96