اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دستگیری اعضای یک باند کارچاق‌کن در حوزه‌های قضایی گلستان
رئیس کل دادگستری استان گلستان از دستگیری ۵ عضو یک باند کارچاق‌کن در یکی از حوزه‌های قضایی استان گلستان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  دادگستری  گلستان، حیدر آسیابی اظهارداشت:اعضای این باند 5 نفره با همدستی کارشناسی که عضو این گروه بود در ازای دریافت سکه، در پرونده‌هایی که نیاز به ارزیابی املاک بود، ارزش زمین‌ها و املاک را چندین برابر، بیشتر از قیمت واقعی آن، ارزش‌گذاری و به این ترتیب به مجرمین برای آزادی از زندان کمک می‌کردند.

وی افزود:این افراد فقط در یک پرونده در ازای کمک به یک محکوم ، با استفاده از ارزش‌گذاری غیرواقعی املاک، پنج سکه طلا و صد میلیون تومان پول نقد دریافت کرده بودند.

این مقام ارشد قضایی استان با تاکید بر عزم دادگستری استان بر شناسایی کارچاق‌کن‌ها و مبارزه با فساد، گفت:خوشبختانه مردم استان هم با ارسال گزارش های خود به سامانه پیامکی دیده بان حفاظت و اطلاعات به شماره 09111758367 ، دادگستری استان را همراهی می‌کنند.

آسیابی افزود:این سامانه پیامکی، پل ارتباطی برای کسانی است که می‌خواهند فساد اداری و  کارچاق کن ی در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه قوه قضاییه شامل اداره های بازرسی، اداره ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی و اداره کل زندان ها و همچنین وکلا و کارشناسان را، در استان افشا کنند.


http://www.caspiankhabar.com/93852



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96