اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بهره‌برداری از شهربازی گرگان بار دیگر به تاخیر افتاد
بهره‌برداری از فاز نخست شهربازی مدرن گرگان که طبق زمان‌بندی قرار بود تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد به دلیل کمبود نقدینگی و وجود برخی معارضات حقوقی به تاخیر افتاد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الله مقسم عضو  شورای شهر   گرگان  روز دوشنبه با تایید وجود این مشکل،گفت:حداقل اعتبار مورد نیاز برای عملیات اجرایی و رفع معارضات این پروژه بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

شهردار گرگان هم گفت:مرحله نخست  شهربازی  گرگان اواخر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

سیدمحمدرضا سیدالنگی افزود:این طرح تاکنون ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل این فاز به ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

رییس شورای شهر گرگان شهریور امسال در گفتگو با خبرنگار ایرنا از بهره برداری سورتمه مدرن و شهر بازی مسقف این پروژه تا پایان سال جاری خبر داده بود.

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی ساخت شهربازی مدرن گرگان بهمن ماه سال ۱۳۹۸ در زمینی به مساحت تقریبی ۱۵ هکتار در منطقه هزار پیچ آغاز شد.

مدیران سابق  شهرداری  گرگان هزینه احداث این مجموعه تفریحی را ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده بودند که قرار بود ۲ هزار میلیارد ریال توسط شهرداری و بقیه با مشارکت بخش خصوصی تامین‌شود.

مجموعه شهربازی مسقف به مساحت ۶ هزار مترمربع، شهربازی روباز به مساحت ۶۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع و شامل سایت سورتمه، مجموعه اقامتی هتل و رستوران بازارچه صنایع دستی و مراکز فرهنگی و مسجد است.


http://www.caspiankhabar.com/93888



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96