اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده ولی فقیه در استان گلستان خواستار بازنگری در تصمیم فدراسیون بسکتبال شد
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار بازنگری در تصمیم فدراسیون بسکتبال شد.

به گزارش کاسپین خبر  از  گرگان ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان در نامه‌ای به مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان از وی خواست در تصمیم فدراسیون بسکتبال کشور بازنگری شود.

فدراسیون بسکتبال ایران به علت تعطیلی مسابقات، تصمیمی اتخاذ کرد که باعث نارضایتی شدید مردم گرگان به ویژه جوانان علاقمند به بسکتبال شد و با توجه به موفقیت ها و صدرنشینی تیم بسکتبال گرگان آنان این تصمیم را اجحاف در حق این تیم می‌دانند.

متن نامه آیت الله نورمفیدی بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان دامت افاضاته

بعد السلام و التحیه

 با آرزوی توفیق الهی خدمتگزاران و دفع بلیه پلید" کرونا "در عالم و کشور، همانگونه که در جریان هستید، پس از شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص کشور، بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، کلیه مسابقات و فعالیت های ورزشی تعطیل شده است.در روزهای اخیر مراجعه مکرر مدیران، متولیان، معتمدان، علاقه مندان و دلسوزان ورزش استان و همچین جوانان گرگان به اینجانب از تصمیم فدراسیون بسکتبال در خصوص سرانجام لیگ و عدم اعلام قهرمانی تیم گرگان و اعزام تیم به رقابت‌های آسیایی به شدت گلایه و نارضایتی داشتند.این در حالی است که بنا بر گزارش‌های رسیده، تیم گرگان توانسته است در مسابقاتی فشرده، مقام نخست این مسابقات را کسب کند.

جنابعالی شاخص‌های برتر و فرهنگ غنی استان گلستان و شهر گرگان را اشراف دارید که تیم بسکتبال گرگان، از دیرباز در ورزش کشور حضور داشته و همواره یک تیم مردمی بوده است؛ اکنون نیز این تیم با حمایت  شهرداری  و شورای اسلامی شهرگرگان، فعالیت دارد و تمامی هزینه‌ها از محل بیت‌المال، درآمد و عوارض مردمی تامین می‌شود.

با عنایت به حساسیت موضوع از آن بزرگوار که از مدیران با تجربه و دلسوز کشور هستید انتظار دارم براساس ضوابط و مصالح تشکیلاتی و اتخاذ تدابیر شایسته موجبات رفع نگرانی اهالی ورزش گرگان و علاقه‌مندان به این ورزش را فراهم آورید تا از تضییع حقوق شهروندان گرگان جلوگیری بعمل آید.

موفقیت جنابعالی و مدیران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان خواستارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سید کاظم نورمفیدی/تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9389



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96