اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل راهداری گلستان:

۵۳ دوربرگردان گلستان ایمن نیستند/ ۸۶ نقطه پرتصادف وجود دارد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۵۳ دوربرگردان ناایمن در گلستان وجود دارد و برای ایمنی سازی هر دوربرگردان ۱۵ الی ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، عادل مصدقی اظهارکرد:در سال ۱۳۷۵ اجرای بزرگراه بهشهر به قوچان تعریف شد و با توجه به شرایط جمعیتی و ترافیکی تعدادی دوربرگردان در این مسیر ایجاد که هم اکنون نیازمند اصلاح و ایمن سازی هستند.

مدیرکل  راهداری  و  حمل و نقل  جاده‌ای گلستان افزود:در سال ۹۷ ایمن سازی ۲۰ دوربرگردان به استان ابلاغ شد که ۱۰ مورد آن باید توسط راهداری و ۱۰ دوربرگردان هم توسط شرکت ساخت، تبدیل به یوترن ایمن می‌شد.

وی بیان کرد:از ۱۰ دوربرگردان که بر عهده راهداری بود هشت فقره به بهره برداری رسیده و دو دوربرگردان هم در سعدآباد خان ببین و پشمک پناده گنبدکاووس در حال زیرسازی است.

طبق گفته مصدقی ۲۶۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر در حوزه راهداری بوده که ۲۰ میلیارد تومان هم از اعتبارات نفت کمک خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت:۵۳ دوربرگردان ناایمن دیگر در استان وجود دارد و برای ایمنی سازی هر دوربرگردان ۱۵ الی ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مصدقی افزود: براساس بررسی‌های سال ۹۱ الی ۹۴ در گلستان ۴۸ نقطه پرتصادف مصوب داریم که بعد از ابلاغ اعتبار اصلاحات لازم انجام شد.

وی اضافه کرد: براساس دستورالعمل سال ۹۸ الی ۱۴۰۱ تعداد نقاط پرتصادف که کد اعزام دارند هفت هزار و ۵۶۳ نقطه بوده و بزودی ۸۶ مورد آن به ما ابلاغ خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/93892



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96