اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده غرب گلستان در مجلس:

احیای بنادر گلستان ضروری است/ فقدان گاز در ۷ روستای کردکوی به بهانه قطع چند درخت
نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت احیای بنادر استان گلستان در کنار ساخت بنادر جدید تاکید کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، عبدالجلال ایری امروز در جمع مدیران و مسئولان استان گلستان با اشاره به اینکه امروز نمی توانیم در برابر مردم به تناسب ظرفیت های استان پاسخگو باشیم، اظهار کرد:مردم انتظار دارند که با ظرفیت های موجود در استان گلستان شرایط بهتر معیشتی و  اقتصادی  را تجربه کنند که البته عدم تحقق آن صرفا مربوط به این یک سال و دولت فعلی نیست.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا ظرفیت های بالقوه استان را با سرعت و شتاب بیشتری به فعلیت برسانیم، افزود:تدوین خط مشی، استراتژی و چشم انداز توسعه در گلستان باید متناسب با جایگاه استان در افق نگاه انتظاری مردم و اهداف بلند مدنظر دلسوزان باشد.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما باید موانع رفع محدودیت ها را شناسایی کنیم تا داشته هایمان در استان به کمک محرومیت هایمان بیاید، خاطرنشان کرد: گاهی برخی تصمیمات مدیران که مانع توسعه استان است دلیلی جز عدم وجود اعتبار دارد و قطعا منشا آن نگاههای غیرتوسعه ای و غیر منطبق با اهداف استان است.

ایری با انتقاد از برخی مخالفت های بی منطق توسط مدیران برای توسعه استان، ادامه داد:به طور مثال هفت روستا در شهرستان  کردکوی  از نعمت گاز محرومند که تنها بهانه مدیر مربوطه برای این محرومیت قطع چند درخت است که حتی درک این موضوع که جان و مال انسانها و صدها خانواده دچار آسیب و مشکل بوده و اهم و مهم کردن مسائل برای او سخت است.

وی توجه به قابلیت ها و ظرفیت های مرزی را در تدوین طرح توسعه استان ضروری دانست و گفت:وجود مرز در استان ما اعم از آبی و خاکی می تواند به بستر بزرگی برای توسعه همه جانبه استان و تولید ثروت برای مردم محروم اما سخت کوش و پرتلاش گلستان تبدیل شود.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید ظرفیت بنادر را در احصای ظرفیت های توسعه ای استان به فراموشی بسپریم، اظهار کرد:در کنار احداث بنادر جدید باید به احیای بنادر قبلی نیز به صورت جدی و البته فنی و دقیق پرداخته شود.


http://www.caspiankhabar.com/93968



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96