اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بارش حدود ۳۰ سانتی‌متری برف در استان گلستان/ باز بودن همه جاده‌های استان
سرپرست اداره کل هواشناسی استان گلستان گفت: امروز با کاهش دمای هوا در مناطق شرقی استان شاهد بارش نخستین برف پاییزی حدود ۳۰ سانتی‌متری در بخش کوهسارات و شهر دوزین مینوددشت بودیم و این مناطق سفیدپوش شدند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سید محسن حسینی، با اشاره به بارش باران و برف از صبح پنجشنبه تا صبح امروز دوشنبه در استان اظهار داشت:منطقه درازنوی کردکوی با رکورد 29 سانتی‌متر بیشترین بارش برف و رامیان با 69 میلیمتر باران بیشتر بارش را به خود اختصاص دادند.

وی گفت:در 4 روز گذشته بارش‌های خوبی در استان گلستان داشتیم و در این مدت درازنو رکورد 29سانتیمتری برف را داشت و در شاهکوه گرگان 5 و شیرین‌آباد علی‌آبادکتول 3 سانتیمتر بارش برف ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان تصریح کرد:در رامیان، مینودشت، نوده خاندوز، گلیداغ مراوه‌تپه، پارک ملی گلستان و گنبدکاووس نیز بیشترین بارش باران بین 35 تا 69 میلی‌متر ثبت شد.

سرپرست اداره کل  هواشناسی  استان گلستان هم با اشاره به خروج این سامانه از امروز و ماندگاری سرمای هوا تا پایان هفته در استان، گفت:صبح امروز دمای هوا در اینچه برون و مراوه‌تپه به منفی صفر رسید.

امان محمد کمالی تصریح کرد:امروز با کاهش دمای هوا در مناطق شرقی استان گلستان شاهد بارش نخستین برف پاییزی حدود 30 سانتی‌متری در بخش کوهسارات و شهر دوزین مینوددشت بودیم و این مناطق سفیدپوش شدند.

عادل مصدقی مدیرکل  راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای گلستان هم گفت:10 گروه راهداری با 100 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین در درازنو کردکوی، چهارباغ(توسکستان)، اولنگ رامیان، افراتخته علی آبادکتول، دوزین مینودشت، گلیداغ و خوش‌ییلاق آزادشهر برای باز نگه داشتن جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر با نمک‌پاشی این محورها را برای تردد رانندگان برف‌روبی کردند.


http://www.caspiankhabar.com/93979



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96