اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان عنوان کرد:

شهردار گرگان تصمیم‌گیرنده پاداش قهرمانی نیم‌فصل بسکتبال
سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه پرداختی‌های بازیکنان بر اساس مفاد موجود در قرارداد است، گفت: اگر شهردار گرگان به عنوان مدیرعامل باشگاه تصمیم جدیدی را درباره پاداش قهرمانی نیم فصل اتخاذ کند، اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، کریم علمی با بیان اینکه پس از شکست تیم مهرام و پیروزی خارج از خانه  شهرداری  گرگان، نماینده استان گلستان به قهرمانی نیم فصل لیگ برتر  بسکتبال  کشور نزدیک تر شد، اظهار کرد:همه بازی‌های شهرداری گرگان حساس هستند و با توجه به قهرمانی‌هایی پیاپی که نماینده استان گلستان در کارنامه دارد، تیم‌هایی که در مقابل ما به میدان می‌روند با تمام قوا حاضر می‌شوند.

سرپرست تیم شهرداری گرگان با اشاره به اینکه امروز بهنام یخچالی و آنتاناس اودراس دو بازیکن تیم شهرداری به دلیل سرماخوردگی در ترکیب نبودند، ادامه داد:بازی امروز خوب و قابل قبول بود.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری روز پنج شنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ یک بازی حساس با تیم ذوب آهن برگزار می‌کند که در صورت پیروزی قهرمانی نیم‌فصل مسجل می‌شود، افزود:بازی بعدی تیم روز دوشنبه ۲۱ آذر در مشهد مقدس مقابل تیم آویژه صنعت خواهد بود.

سرپرست تیم شهرداری گرگان در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص نحوه پرداخت پاداش بازیکنان در صورت قهرمانی نیم فصل، گفت:اگر اهدای پاداش در قرارداد منظور شده باشد، یقینا اقدام می‌کنیم و اگر تصمیم جدیدی را شهردار به عنوان مدیر عامل باشگاه اتخاذ کنند، اعلام می‌شود.

علمی در خصوص وضعیت تیم و اضافه کردن بازیکن جدید به ترکیب در آستانه آغاز مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خاطرنشان کرد:هنوز اتفاق خاصی نیافتاده است و شهردار گرگان، اعضای شورای اسلامی شهر و هیئت مدیره باشگاه پیگیر موضوع هستند تا بتوانیم یک بازیکن را به ترکیب اضافه کنیم.

گفتنی است، شهرداری گرگان موفق شد در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۹۱ بر ۷۳ مقابل میزبان خود مس رفسنجان پیروز شود و تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه ۷۹ بر ۶۴ مهرام را شکست داد.شهرداری گرگان با ۲۱ امتیاز در رده نخست قرار دارد و تیم‌های کاله آمل و مهرام هر دو با ۱۹ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.


http://www.caspiankhabar.com/93981



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96