اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آغاز پویش اهدای خون با نام "نذر فاطمی" در گلستان
مدیرکل انتقال خون گلستان گفت: همزمان با آغاز ایام فاطمیه پویش اهدای خون با نام "نذر فاطمی" در استان از امروز چهارشنبه ۱۶ آذر به اجرا در آمد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه محمدی گفت:بیماران نیازمند به خون به ویژه بیماران سرطانی و تالاسمی و کسانی که جراحی انجام می‌دهند و مصدومین سوانح و تصادفات همیشه به خون احتیاج دارند.

مدیرکل  انتقال خون  گلستان گفت:با توجه به شروع فصل سرد و کاهش مراجعات برای اهدای خون و به علت بیماری آنفلونزا احتمال کاهش ذخایر خون در استان و کشور وجود دارد.

او از شهروندانی که شرایط اهدای خون دارند خواست:با شرکت در پویش نذر خون، انتقال خون استان را در انجام وظیفه انتقال خون به بیماران یاری کنند.

اوادامه داد:مرکز اهدای خون در گرگان خیابان ۵ آذر روبروی بیمارستان ۵ آذر همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ و روز‌های پنجشنه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ و جمعه‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ دایر است.

او افزود:مرکز اهدای خون در گنبدکاووس خیابان ۱۷ شهریورشرقی جنب بخشداری، هر روز ازساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ و روز‌های پنجشنه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸، مرکز اهدای خون در علی آبادکتول هر روز از ساعت ۹ تا ۱۳:۱۵ و روز‌های پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ آماده خونگیری از هم استانی هاست.

محمدی افزود:همچنین مرکز اهدای خون در بندرگز خیابان اسدی عرب بعد از فرمانداری دوشنبه هرهفته از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ دایر است.

او گفت:کانکس خونگیری در کردکوی نیز جنب مسجد جامع سه شنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و پنجشنبه‌های از ساعت ۹ تا ۱۲:۱۵ و کانکس خونگیری آق قلا داخل پارک کودک روبروی پل جدید روز‌های یکشنبه وسه شنبه ۹ تا ۱۳ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲:۱۵ نیز فعال است.
درزمان اهدای خون کارت ملی به همراه داشته باشید.


http://www.caspiankhabar.com/93984



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

انتقال خون


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96