اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد:

۱۲ مصدوم‌ در اثر تصادف ۳ خودرو در علی آبادکتول
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از وقوع تصادف ۲ خودروی پراید با یک دستگاه تیبا خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۲ نفر دچار مصدومیت شدند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، قاسم غریب آبادی با اشاره به اینکه عصر امروز ۱۹ آذرماه گزارشی مبنی بر  تصادف  سه خودرو به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت  هلال احمر  استان گلستان واصل شد، اظهار کرد:این حادثه در ساعت ۱۵ و ۴۵ عصر در محور علی آبادکتول به گرگان رو به روی بیمارستان بقیه الله(عج)شهرستان علی آبادکتول رخ داده است.

وی با بیان‌اینکه در این حادثه دو دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی تیبا برخورد کردند، افزود:بلافاصله پس از وصول گزارش تصادف یک تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات جاده ای زرین گل به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه در این حادثه ۱۲ نفر دچار مصدومیت شده اند، خاطرنشان کرد:دو بیمار شامل خانم ۴۸ ساله و هشت ساله به دلیل ترومای سر توسط امدادگران جمعیت به بیمارستان منتقل شدند.

غریب آبادی از استفاده یک آمبولانس و یک تیم اجرایی امداد و نجات در این حادثه خبر داد و گفت:از همه هم‌استانی های عزیز تقاضا داریم با توجه به شرایط جوی در فصل پاییز و زمستان بیش از گذشته نسبت به رعایت نکات ایمنی التزام داشته باشند.


http://www.caspiankhabar.com/93998



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96