اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان در دیدار با دکتر منصوری:

رشد ۱۹۳ درصدی اعتبارات استان گلستان
استاندار گلستان در دیدار با معاون تجرایی رئیس جمهور از رشد ۱۹۳ درصدی اعتبارات این استان نسبت به سال قبل قرار داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، دکتر  علی محمد زنگانه  در جلسه با دکتر منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور که با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان برگزار شد، اظهار کرد:در یک سال گذشته تلاش شده است تا بتوانیم در گام نخست اعتبارات استان را افزایش داده و کاستی های زیرساختی را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه  ۷۴۰ میلیارد تومان مصوبه تسهیلات قرض الحسنه، ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال آفرین، ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزی در سال اخیر برای استان در نظر گرفته شده است، افزود:مجموعا بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان مصوبه برای استان گلستان در نظر گرفته شده که در نوع خود ارزشمند و نشان توجه دولت به استان گلستان است.

 استاندار  گلستان با تاکید بر اینکه تا کنون بیش از ۲ هزار میلیارد تومان از این مصوبات به استان تخصیص شده است، خاطرنشان کرد:البته یک هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان آن دریافت گردیده و ما بقی نیز در حال اجرایی شدن است.

زنگانه تصریح کرد:از انتهای شهریور ۱۴۰۰ تا انتهای شهریور ۱۴۰۱ در مقایسه با یک سال قبل، اعتبارات استانی گلستان ۱۸۱ درصد، اعتبارات از ردیف ها و متفرقه ۳۳۷ درصد، اعتبارات استانی ویژه یک هزار و ۸۸ درصد، اعتبارات ملی ۱۱۰ درصد و مجموع اعتبارات استان ۱۹۳ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه مجموع تخصیص ها در سال مالی ۱۴۰۰ به نسبت سال مالی قبل از یک هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان به ۴ هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان ارتقا یافته است، ادامه داد: امروز در حال ایجاد زیرساخت هایی در گلستان هستیم که استان های دیگر آن را در دو یا سه دهه قبل ایجاد کرده اند.

استاندار گلستان با بیان اینکه در برخی موضوعات همچون لایروبی کانال های خلیج گرگان از برنامه پیش بینی شده جلوتر هستیم، گفت:با وجود اینکه اعتبارات لایروبی ۲۸ درصد تخصیص داشته کار لایروبی بیش از ۴۵ درصد اجرا داشته است.

زنگانه همچنین با تاکید بر اینکه در سفر ریاست جمهوری به گلستان بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان مصوبه عمرانی داشتیم، اضافه کرد:این مصوبات در حوزه دستگاهی شامل جهاد کشاورزی، نیرو، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و سلامت، فرهنگ، حوزه وزارت علوم، وزارت رفاه، وزرش و جوانان، پروژه های مشترک با بنیاد مسکن، آموزش و پرورش، زیرساخت های گردشگری، بنیاد شهید، اوقاف و امور خیریه، پروژه های مشترک با بنیاد مستضعفان، اعتبارات حمایتی از محل وزارت نفت، زیرساخت های کلانتری هابه صورت مشترک با وزارت کشور، محیط زیست، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، صدا و سیما، زنان و خانواده، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، دادگستری، صمت و کمیته امداد می شود.


http://www.caspiankhabar.com/94013



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96