اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شهردار گرگان عنوان کرد؛

راه‌اندازی خطوط ویژه بی آرتی در گرگان/ تله‌کابین گرگان به کجا رسید؟
شهردار گرگان از راه‌اندازی خطوط ویژه بی آرتی در دو مسیر شرق به غرب و شمال به جنوب در سطح شهر گرگان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، سید محمدرضا سیدالنگی امروز دوشنبه ۲۸ آذر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:در مطالعات جامع ترافیکی شهر  گرگان  راه اندازی خطوط ویژه بی آرتی دیده شده که این پروژه نیز تنها در دو مسیر یعنی از شرق به غرب و از شمال به جنوب قابلیت اجرا دارد.

وی با اشاره به درخواست برخی از شهروندان گرگانی مبنی بر ایجاد مترو، افزود:شهر گرگان هنوز تبدیل به کلان شهر نشده از سویی دیگر عرض معابر آن مناسب ایجاد مترو نیست لذا در حال حاضر چنین قابلیتی در گرگان وجود ندارد و این موضوع از لحاظ فنی تأیید شده نیست.

شهردار گرگان به آخرین وضعیت پروژه  تله کابین  گرگان اشاره کرد و توضیح داد:تله کابین یکی از خواسته‌های به حق مردم شهر گرگان البته با رعایت الزامات زیست محیطی است،  شهرداری  گرگان علاقه مند است این شهر را به عنوان مقصد  گردشگری  تعریف و معرفی کند و در جاذبه‌های گردشگری نیز تله کابین به عنوان یک جاذبه تعریف شده است.

وی ادامه داد:ما تمامی اقدامات لازم برای ایجاد تله کابین را انجام دادیم و پیگیری‌های لازم در دست اقدام و بررسی است، استاندار گلستان نیز هماهنگی‌های لازم برای اجرای این پروژه را انجام دادند و احتمالاً جلسه نهایی برای تعیین تکلیف پروژه تله کابین گرگان در یک ماه آینده در تهران برگزار خواهد شد.

سیدالنگی با بیان اینکه النگدره و ناهاخوران گرگان نیز با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان تحویل شهرداری گرگان شد، ابراز داشت:مطالعات لازم برای این دو نقطه انجام شده و بر اساس طرحی که از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ارائه شده شهرداری گرگان اقدام خواهد کرد.

شهردار گرگان به آخرین وضعیت جاده سلامت اشاره کرد و توضیح داد:جاده سلامت یک رضایتمندی نسبی برای شهروندان ایجاد کرد و به پیاده راه خاص مبدل شده بود اما با توجه به استقبال تعداد زیادی از شهروندان، ترمیم مسیر با سازه مطلوب در دستور کار قرار گرفت البته شیوه خدمات‌دهی النگدره در کارگروه ویژه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

وی با بیان اینکه حال جنگل النگدره پس از ممنوعیت تردد خودروها بهتر شده است، خاطرنشان کرد:پاکی، سرسبزی و دوستدار محیط زیست بودن شعار شهر گرگان است و ما در شهرداری گرگان در راستای تحقق این شعار همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.


http://www.caspiankhabar.com/94019



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96