اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کاهش محسوس دمای هوا و مواج شدن دریایی خزر/ صیادان دریا نروند
مدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان دمای هوای ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد و دریای خزر هم مواج است و مناسب فعالیت‌های دریایی نیست.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، امان محمد کمالی  درگرگان، اظهار داشت:از صبح امروز شاهد ورود سامانه بارشی ضعیفی به استان بودیم که از پیامدهای این سامانه ابرناکی و پدیده مه و کاهش 5 تا 8 درجه‌ای دما را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد:به تدریج شاهد رشد ابر در استان خواهیم بود و بارش‌های پراکنده باران و برف در ارتفاعات دور از انتظار نخواهد بود.

کمالی افزود:با توجه به ابرناکی و پدیده مه رانندگان هنگام تردد در جاده‌های مواصلاتی استان گلستان احتیاط کنند تا شاهد تصادف در جاده‌های استان نباشیم.

مدیرکل  هواشناسی  استان گلستان با بیان اینکه دمای هوا در مدت فعالیت این پدیده بین 5 تا 8 درجه کاهش می‌یابد، گفت:دریا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مواج است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست و صیادان به دریا نروند.

کمالی با بیان اینکه چهارشنبه این سامانه ضعیف بارشی از استان خارج می‌شود، افزود:با خروجی این سامانه روزهای پنجشنبه و جمعه آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود.


http://www.caspiankhabar.com/94023



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

هواشناسی


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96