اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ایمن سازی یکی از خطرناک‌ترین محور‌های گلستان لنگ تامین اعتبار
نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایمن سازی محور خوش ییلاق نیازمند اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی است که با آن موافقت نشده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محور ترانزیتی آزادشهر به رامیان حدود ۶۵ کیلومتر طول دارد و ایمن سازی این محور سال هاست در دستور کار مسئولان قرار دارد.

این محور که دو استان گلستان و سمنان را به یکدیگر متصل می‌کند، جزء مسیر‌هایی است که در فصل زمستان با مشکل برف و بوران و گاهی انسداد جاده مواجه می‌شود.

کوهساری در گفتگو با رادیو گلستان در این باره گفت:متاسفانه در بودجه ۱۴۰۱ تخصیص اعتبار ملی و استانی برای بهسازی این مسیر کم بود.

او افزود:به دنبال تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ هستیم، اما رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به دلیل اینکه اجرای این طرح بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد با این موضوع مخالفت کرده است.

کوهساری می‌گوید:در استان گلستان تعداد طرح‌هایی که بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد خیلی کم است و این محور هم این میزان پیشرفت فیزیکی را نداشته است مگر اینکه به صورت بخش‌های جداگانه مورد ارزیابی قرار گیرد.

او افزود:از طرفی در قانون بودجه ۱۴۰۱ آمده است طرح‌هایی که از محل ماده ۵۶ و مصوبه سفر رییس جمهور استفاده می‌کنند پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد نباید لحاظ شود.

کوهساری ادامه داد:در حال حاضر از طریق شرکت زیرساخت و توسعه راه‌های کشور پیگیر اختصاص این بودجه هستیم.

او افزود:در حال حاضر یکی از پیمانکاران این طرح تغییر کرده است و امیدواریم با تخصیص اعتبار ۱۹ کیلومتر از حد فاصل آزادشهر تا نوده خاندوز که چهار بانده شده است را آسفالت کنیم.


http://www.caspiankhabar.com/94042



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96