اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دستگیری ۴۶ کارچاق کن در حوزه‌های قضایی گلستان
رئیس کل دادگستری گلستان از شناسایی و دستگیری ۴۶ کارچاق کن، وکیل و کارشناس متخلف در حوزه‌های قضایی استان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، حیدر آسیابی در نشست رابطان حفاظت و اطلاعات  دادگستری  و دستگاه‌های زیرمجموعه دستگاه قضایی در استان گفت:با تلاش‌های شبانه روزی همکاران حفاظت و اطلاعات، امسال ۳۱  کارچاق کن ، ۷ کارشناس و ۸ وکیل متخلف شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه پرونده آن‌ها در محاکم در حال رسیدگی است افزود:رای تعدادی از آن‌ها هم صادر شده است.

آسیابی از افزایش اقدامات نظارتی برای شناسایی کارچاق کن‌ها خبر داد و گفت:به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم کسی در بیرون از دادگستری یا اطراف اماکن قضایی بچرخد و با ادعای اعمال نفوذ در محاکم، جو بی اعتمادی نسبت به کارمندان و قضات ایجاد کند و مردم را با این ادعا‌های واهی، فریب دهد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت:در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه، حتی یک مورد فساد اداری هم زیاد است و باید همکاران ما در حفاظت و اطلاعات برای سالم سازی محیط تلاش کنند.

حیدر آسیابی گفت:بانک اطلاعاتی افرادی که به کارچاق کنی شُهره اند، در همه حوزه‌های قضایی استان تشکیل شده و مدام به روز رسانی و در اختیار همکاران قضایی و اداری قرار گیرد.

او با تاکید بر این که ما به دنبال مچ گیری از کارکنان نیستیم گفت:تشکیل بانک اطلاعاتی یکی از اقدامات ما در حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به منظور کمک به همکاران قضایی و اداری و برای پیشگیری از احتمال گرفتار شدن ِ همکاران مان در دام این افراد، ارتقای سلامت اداری و جلوگیری از خدشه دار شدن حیثیت دستگاه قضایی استان است.


http://www.caspiankhabar.com/94048



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96