اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس پلیس راهور گلستان:

سرعت غیرمجاز در گرگان حادثه آفرید/ راننده در آتش سوخت
رئیس پلیس راهور گلستان از وقوع یک فقره تصادف و حریق خودرو در گرگان به دلیل تخطی راننده از سرعت مطمئنه خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از ایسنا، سرهنگ عباس مهاجر بسطامی امروز شنبه ۱۷ دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:متأسفانه یکی از علل وقوع سوانح جاده‌ای تخطی رانندگان از سرعت مطمئنه است، گاهی اوقات برخی از افراد اذعان می‌کنند که یک سفر خارج استانی هشت ساعته را در مدت سه الی چهار ساعت طی کردند و به این کار خود افتخار هم می‌کنند حال آنکه حادثه یک بار اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به وقوع تصادف بر اثر سرعت غیرمجاز در نیمه شب گذشته، افزود:در ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد امروز سرعت غیرمجاز یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در خیابان شهدا گرگان حادثه آفرید و برخورد وی به یک خودروی ۲۰۶ پارک شده در کنار خیابان موجب آتش سوزی هر دو خودرو شد.

رئیس پلیس راهور گلستان با بیان اینکه متأسفانه راننده خودرو پژو ۴۰۵ در صحنه حادثه دچار حریق شده و فوت کرد، تصریح کرد:سرعت خودرو در منطقه مسکونی مشخص است و اگر این راننده با سرعت مجاز رانندگی می‌کرد قطعاً چنین اتفاقی نمی‌افتاد.

مهاجر بسطامی با بیان اینکه تأکیدات پلیس برای حفظ سلامت شهروندان و کاربران جاده‌ای است، یادآور شد:بر اساس هشدار هواشناسی گلستان از روز یکشنبه شاهد ورود سامانه ناپایدار جوی در استان و ریزش برف و باران به صورت گسترده در سطح استان هستیم که می‌طلبد کاربران جاده‌ای در زمان فعالیت این سامانه ناپایدار بیشتر احتیاط کنند.

وی از کاربران جاده‌ای خواست در زمان وقوع سرما و یخبندان در استان گلستان سفرهای غیرضرور خود را به زمان دیگری موکول کنند و متذکر شد:استفاده از زنجیرچرخ در زمان بارش برف و باران ضرورت دارد، همچنین رانندگان از تردد در مکان‌هایی که با زنجیرچرخ هم مجاز نیست پرهیز کنند.

رئیس پلیس راهور گلستان اضافه کرد:یکی از نقاط پرریسک در زمان بارش برف و باران در گرگان، روستای زیارت است که در صورت فعالیت این سامانه ناپایدار جوی محدودیت‌هایی را در این منطقه اعمال خواهیم کرد.


http://www.caspiankhabar.com/94057



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96