اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل مدیریت بحران گلستان:

دستگاه های امدادی و خدمات رسان گلستان آماده باش هستند
مدیرکل مدیریت بحران گلستان با اشاره به ضرورت صرفه جویی مردم در مصرف برق و گاز در مدت زمان فعالیت سامانه بارشی، گفت: همه دستگاه های امدادی و خدمات رسان گلستان در حالت آماده باش هستند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر ، نعمت الله حاجی زاده صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:با توجه به اخطاریه  هواشناسی  و ورود سامانه سرد بارشی به گلستان همه واحدهای دخیل مانند شرکت گاز، آب و فاضلاب راهداری، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، فرمانداران، شهرداران و سایر اعضای در حالت آماده باش هستند.

مدیرکل  مدیریت بحران  گلستان افزود:با آماده باش دستگاه‌های  امداد ی و خدمات رسان، تجهیزات، ماشین آلات، امکانات مختلف مثل برف روب و نمک باش در نقاط مختلف استان به خصوص نقاط خطرناک و حادثه خیز توسط متولیان مربوطه مستقر شده است.

وی ادامه داد:راهدارخانه‌ها هم در استان برای اسکان اضطراری مکان‌های گرم اضطراری برای راه ماندگان احتمالی آماده کرده است.

حاجی زاده همچنین گفت:به شهرداری‌ها تاکید شده محلول پاشی و نمک پاشی را به موقع برای تسهیل تردد خودروها انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان از مردم هم خواست که از تردد و سفرهای غیر ضروری خودداری و نکات ایمنی را رعایت کنند و خودروهایشان را به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ مجهز و هنگام سفر آذوقه به همراه داشته باشند.

حاجی زاده گفت:کوهنوردان و مردم از فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب کنند، از پارک کردن خودروها هم زیر درختان، ساختمان‌ها و مکان‌های کم ایمن اجتناب شود.

وی همچنین از مردم خواست در مصرف برق و گاز صرفه جویی کنند تا خدمت رسانی در این بخش‌ها دچار وقفه نشود.

گفتنی است، هواشناسی گلستان با صدور هشدار سطح نارنجی از بارش برف و باران در این استان از روز گذشته(یکشنبه)در استان خبر داد.

بر این اساس با نفوذ توده هوای بارشی و سرد از امروز شاهد افزایش ابر، مه آلودگی، بارش برف و باران، کاهش محسوس دما و احتمال رعد و برق برای مناطق مختلف استان گلستان هستیم.


http://www.caspiankhabar.com/94060



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96