اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

خطر قطعی گاز در برخی از شهرهای گلستان جدی است
استاندار گلستان گفت: با توجه به برودت هوا در سایر استان‌ها و همچنین قطع ورودی گاز از ترکمنستان خطر قطعی گاز در برخی از شهرهای گلستان جدی است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  علی محمد زنگانه  شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:فشار  گاز  در گلستان رو به کاهش بوده و با فرارسیدن ساعات شب پیک مصرف بالا رفته است و افت فشار داریم.

استاندار گلستان افزود:با توجه به برودت هوا در سایر استان‌ها و همچنین قطع ورودی گاز از ترکمنستان خطر قطعی در برخی از شهرهای استان جدی است.

وی بیان کرد:مردم برای مدیریت مصرف به پویش«هر خانه یک اتاق گرم بپیوندند»و می‌توانند تا عبور از این بحران گاز سایر واحدها را قطع کرده و در یک منزل زندگی کنند.

زنگانه با اشاره به دمای ۲۰-درجه در برخی از شهرهای خراسان رضوی و سایر استان‌ها، گفت:ورودی گاز به گلستان کاهش یافته و این امر افت فشار را تشدید کرده است.

استاندار گلستان ادامه داد:مردم باید در مصرف خود صرفه جویی کرده تا بتوانیم این برهه را بدون مشکل سپری کنیم.

وی در خصوص  نانوایی ‌ها هم گفت که ۵۰ درصد از نانوایی‌های استان دوگانه سوز بوده و نگرانی بابت تأمین نان وجود ندارد.

زنگانه با اشاره به هجوم به سمت نانوایی‌ها توسط مردم گفت:با توجه به دوگانه سوز بودن نانوایی‌ها مشکلی در زمینه تأمین نان نخواهیم داشت و مردم دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.

طبق گفته استاندار گلستان میزان مصرف گاز با همراهی مردم در استان دو میلیون مترمکعب کاهش یافته و نیازمند همراهی بیشتر آنها هستیم.


http://www.caspiankhabar.com/94068



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96