اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت جایگزین در گلستان
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه گلستان گفت: روز‌های جمعه و شنبه ۲۳ و ۲۴ دی یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت جایگزین در استان توزیع شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسینی گفت:این سوخت بین نانوایی ها، گلخانه دارها، مرغداری‌ها و مراکز پخش فرآورده‌های نفتی توزیع شده است.


حسینی با اشاره به برودت هوا و افت فشار  گاز  در استان  گلستان  گفت:ذخایر ۱۷۸ فروشگاه شهری و روستایی فرآورده‌های نفتی در سطح استان گلستان از نفت و گازوئیل تکمیل شده است و کمبودی نداریم.
او گفت:با افزایش افت گاز در استان گاز ۶۲ جایگاه سی ان جی در استان قطع شد و حدود ۷۵۰ هزار مترمکعب در این زمینه صرفه جویی کردیم.
او افزود:با قطع شدن جایگاه‌های سی ان جی مصرف بنزین در استان افزایش داشته است و از این رو از همشهریان می‌خواهیم در مصرف سوخت صرفه جویی لازم را داشته باشند.

حسینی گفت:چنانچه به بحران قطع صد در صدی گاز در استان برسیم تمهیدات لازم برای این دوران پیش بینی شده است ونگرانی در این زمینه نداریم.

او افزود:مقرر شده در چنین شرایطی هلال احمر استان وظیفه توزیع را برعهده بگیرد و خودرو‌هایی هم برای حمل فرآورده‌های نفتی در نظر گرفته شده است تا در مکان‌هایی مشخص از نقاط شهری و روستایی توزیع نفت گاز را انجام دهند.


http://www.caspiankhabar.com/94071



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

گاز گلستان


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96