اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شهرداری گنبدکاووس پنج میلیارد تومان در حوزه فرهنگی هزینه کرده است
شهردار گنبدکاووس گفت: در راستای فعالیت های فرهنگی و کمک به جامعه هنری و فرهنگی امسال مبلغ پنج میلیارد تومان در این حوزه هزینه شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، سید علی اصغر موسوی در مراسم کاروان شادی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد:در دهه فجر امسال تعداد ۲۸ پروژه عمرانی با اعتبار دو هزارو ۴۰۰ میلیارد ریال بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن اغاز می شود.

وی تصریح کرد:بهره برداری از استخر سرپوشیده با هدف آب درمانی و با سالن منزا برای آقایان و بانوان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، بهره برداری از پارکینیک طبقاتی خیابان خیام با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و پیاده روسازی و مرمت و بهسازی پارک های سطح شهر و غیره از جمله شاخص ترین این پروژه ها است.

شهردار  گنبد کاووس خاطرنشان کرد:طرح مطالعاتی،!نقشه سازی و آزمایش خاک روگذر میدان امام علی(ع)ورودی گنبدکاووس از سمت آزادشهر انجام شده و تا اواخر امسال پیمانکار این پروژه انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد:این روگذر از کمربندی صیاد شیرازی آغاز و به سمت جاده آزادشهر امتداد خواهد داشت.اعتبار اولیه برای این پروژه دو هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است.

موسوی درباره تیم والیبال  شهرداری  گنبدکاووس گفت:با تغییر مربی در این تیم، شاهد سه برد پیاپی بوده و این تیم در جایگاه مناسب تری در جدول لیگ برتر قرار گرفت.تاکنون مبلغ ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری برای این تیم هزینه شده است.

وی بیان کرد:در راستای اجرای برنامه ها و فعالیت های  فرهنگی ، شهرداری گنبدکاووس پنج میلیارد در این حوزه هزینه کرده است.کمک به گروه های هنری، برپایی جشنواره ملی خوشنویسی، کمک به جشنواره های تابستانی و غیره از جمله مواردی بوده که شهرداری حمایت مالی نموده است.

نمایشگاه توانمندیهای بانوان شهرستان گنبدکاووس افتتاح شد

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت:با همکاری امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس نمایشگاه توانمندی و ظرفیت های بانوان در حوزه های مختلف مانند صنایع چوب، معرق، کاشی، کارگاه تجسمی، نمدمالی و فرش دستبافت، میناکاری و غیره با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان افتتاح شد.

فاطمه اسدالله پور اظهار کرد:همچنین در کنار این نمایشگاه کاروان شادی با اجرای برنامه های متنوع شامل موسیقی، طنز، نمایشنامه، قرائت شعر و غیره با هدف ایجاد شورو نشاط و شادی برای مردم شهرستان برگزار و در این مراسم از برگزیدگان هنری و قرانی تجلیل شد.


http://www.caspiankhabar.com/94088



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96