اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان خبرداد؛

سرمایه‌گذاری ۸۹۰ میلیارد تومانی دولت برای نوسازی مدارس در گلستان
استاندار گلستان از سرمایه‌گذاری ۸۹۰ میلیارد تومانی دولت سیزدهم برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در این استان خبرداد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  علی محمد زنگانه  عصر پنجشنبه در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های نوسازی  مدارس  استان گلستان اظهار کرد:طرح ملی محرومیت‌زدایی با ۵۰ پروژه و ۳۰۰ کلاس درس با مساحت ۵۰ هزار متر مربع با اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان در این دولت در استان گلستان به اجرا گذاشته شده است.

استاندار گلستان افزود:آسفالت و ایزوگام مدارس با مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان، استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس با ۷۵۰ کلاس درس با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان، جمع‌آوری مدارس کانکسی مستقل در مناطق محروم استان در قالب طرح شهید پناهی بخشی دیگر از اقدامات دولت سیزدهم در این مدت است.

وی گفت:تصویب پنج طرح با اعتبار ۲۱۰ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به گلستان اتفاق بسیار مثبتی بود که در این سفر رقم خورد.

زنگانه بیان کرد:تکمیل پروژه تمام خیری هنرستان محمدی در  گنبد کاووس با هزینه ۲۷ میلیارد تومان، تکمیل اولین مرکز رشد و فن‌آوری دانش آموزی در مرکز استان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و تکمیل اولین استخر دانش آموزی شهرستان گنبدکاووس با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به مساحت هزار و ۵۰۰ متر از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در استان گلستان است.

گفتنی است، همزمان با سراسر کشور ۱۷ پروژه آموزشی و پرورشی با ظرفیت ۷۰ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان به صورت متمرکز با حضور استاندار گلستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


http://www.caspiankhabar.com/94090



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96